brak prądu

Witam, mam pytanie co do wczorajszego wyłączenia prądu na cały dzień - czy gdzieś była o tym wcześniejsza informacja mam małe dziecko i zostałam totalnie zaskoczona.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: brak prądu

http://www.energa-operator.pl/wylaczenia.xml

tu zawsze znajdziesz. A przynajmniej powinny tu być.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

mi nic nie wiadomo o braku prądu na Wspólnej był cały czas

Super studiuję tę stronę codzienne sprawdzając czy aby przypadkiem nie postanowią wyłączyć prądu. I nie każdy dysponuje internetem albo możliwościami obsługi komputera.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

nie rozumiem wrzuty. Masz pretensje - pisz do Energi. Ja też bym wolał dostać np SMS

a ja sobie zapamiętam, że w tym miejscu nie warto się dzielić z ludźmi wiedzą
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

pamiętaj pyo na forum trzeba narzekac najlepiej jak potrafisz ;)

dla mnie wyłączanie prądu nie było nigdy problemem, no może jakby nie miało go być dłuuuugo.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

prądu nie było od 8.00 do 18.45 myślę że to wystarczająco długo i nie narzekam tylko sie grzecznie pytam czy była gdzieś informacja. Wraz z prądem nie ma ogrzewania oraz możliwości podgrzania czegokolwiek przy małym dziecku jest to duży problem wolałabym sie przygotować wcześniej na taką ewentualność. Nie jest problemem brak prądu tylko brak informacji o takim długim wyłączeniu.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2