Witam, mam pytanie co do wczorajszego wyłączenia prądu na cały dzień - czy gdzieś była o tym wcześniejsza informacja mam małe dziecko i zostałam totalnie zaskoczona.
Super studiuję tę stronę codzienne sprawdzając czy aby przypadkiem nie postanowią wyłączyć prądu. I nie każdy dysponuje internetem albo możliwościami obsługi komputera.
prądu nie było od 8.00 do 18.45 myślę że to wystarczająco długo i nie narzekam tylko sie grzecznie pytam czy była gdzieś informacja. Wraz z prądem nie ma ogrzewania oraz możliwości podgrzania czegokolwiek przy małym dziecku jest to duży problem wolałabym sie przygotować wcześniej na taką ewentualność. Nie jest problemem brak prądu tylko brak informacji o takim długim wyłączeniu.
U mnie nie było prądu do 19.05 i też mam małe dziecko. Tak samo jak dla Ciebie jest to dla mnie duży problem. Ale tak jak napisał pyo możesz być zła na Energie i do nich pisać skargi, a nie do kogoś kto podrzuca pomysł, gdzie w razie ponownej takiej sytuacji możesz znaleźć informacje. Kiedyś takie info były też rozwieszane w okolicznych sklepach lub na tablicach informacyjnych. Może teraz też, nie wiem bo ostatnio mało wychodzę z domu i też nie wiedziałam o wyłączeniu :). Można też jak wyłączą dzwonić do Energii i dowiedzieć się czy jest to jakaś poważna awaria, planowe wyłączenie czy też chwilowa przerwa w dostawie. A tak swoją drogą to pomysł z smsem baaaaardzo mi się podoba :)!
Uzupełniając Twoję (~pyo) informację - można zadzwonić na numer pogotowia energetycznego (991) i wysłuchać informacji o aktualnych wyłączeniach i awariach.
Ludzie - ogarnijcie się. Do skrzynki mają Wam każdorazowo wrzucać kartkę z informacją? XXI wiek mamy.