Kumaki

Jazda konna

Gdańsk, Wieczornych Mgieł 21

Justyna - opinia (1) Chciałam dać im kolejną szansę po przerwie. Masakra , jest jescze gorzej niż... Justyna Niezadowolony ex-klient - opinia (1) Klient nie jest traktowany jak gość, tylko jak uciążliwy petent. Atmosfera... Niezadowolony ex-klient Paulina - opinia (1) Chaos, bałagan, mimo iż zapłaciliśmy za usługę zostaliśmy potraktowani... Paulina
Polecam z pełnym przekonaniem (1) Witam, ocenę za poziom nauczania daję neutralną, gdyż byłem tylko na... Marcin Jeżdżę od kilku miesięcy -polecam (1) Jeżdżę w tej stajni od kilku miesięcy, moja opinia nie jest oparta na... JS Super!!! (1) Fantastyczne miejsce dla poczatkujacych i zawaansowanych ktorzy chca wejsc w... Anonim Nie polecam (1) Ceny bardzo wysokie , niestety nie idące z jakością obsługi instruktorskiej... Zofia nie powala a ceny z kosmosu (1) może być, jest ładnie chociaż szkółka cieszy się złą sławą, jazda jak dla... mm Słabo (1) Niestety instruktorka średnia, nie daje nawet grama swobody na koniu, ceny... Katarzyna Jazda konna dla dzieci (1) Szkółka jest dogodnie położona dla mieszkańców dzielnic południa Gdańsk (my... Adam polecam (1) Ta stadnina ma w sobie coś uroczego... te konie co tam są są cudowne piękne... Emilka Masakra (2) Obsługa jest taka sobie, bo instruktorki potrafią być naprawdę niemiłe (sama... Karo Najlepsza szkółka jazdy konnej! (1) Kumaki to szkółka, której atmosferę kształtują przewspaniałe instruktorki,... Aleksandra Super... (1) Ogólnie to super można się dużo nauczyć (u Rudej !) na kazdym poziomie. Mają... Anonim najwspanialsza szkoła (1) Kumaki ... wspaniała jazda konna. W Kumakach nie da się nudzić!!!... Anna fajnie (1) Ogólnie polecam, super instruktorki, wolontariuszki. Trochę zawyżone ceny. Na... klientka powiedzmy że ok... (1) Kilka razy miałem możliwość jeżdżenia na koniach w tej 'stajni'. Ogólnie... Klient Bardzo nie polecam! (1) W Kumakach zaczynałam swoją przygodę z jazdą konną. Treningi z panią Pauliną... Magda polecam (1)