Pociąg dla wytwałych z Gdyni do Katowic w 2020 r.

Opinie do artykułu: Pociąg dla wytwałych z Gdyni do Katowic w 2020 r..
Artykuł na temat: Kolej Gdynia-Warszawa

Przewoźnik działający pod marką Polregio chce przywrócić połączenia międzywojewódzkie. Jednym z takich ma być w 2020 r. wakacyjny pociąg Gdynia - Katowice obsługiwany pociągiem serii EN-57. Skład znany jest pasażerom linii SKM w Trójmieście.

Niedawno informowaliśmy o planach przewozowych spółki PKP Intercity i Arriva przygotowywanych dla pasażerów z Trójmiasta. Swoją propozycję szykuję też spółka Przewozy Regionalne, działająca pod marką handlową Polregio.

Przewoźnik ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdzie tam - ostatnio jechałem 1,5 godziny

części podróży nie pamiętam - mgła był
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szafa WN była w środkowym członie EN57 zamiast WC

i była zamknięta ale co niektórzy ciekawscy forsowali drzwi - bo zamknięte
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bla

Z blablacarem można do Katowic dostać się już w 4h...a cena- od 60zł:)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pudło szanowni interlokutorzy

Do Szczecina jako ekspres przez krótki okres czasu jeździł "Gryf" na SN61,
"Pomorzanin" jako pospieszny do Poznania zaczął kursować po zakończeniu elektryfikacji linii do Gdańska /lata .70/, w Inowrocławiu zmieniano trakcję na parową,
Pt47 prowadziła pospiesznego "Stoczniowca" do Warszawy,
Ol49 prowadziły osobowe Gdynia - Łódź Kaliska i Olsztyn - Szczecin,
tak to pamiętam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Słoneczny

już nikt nie pamięta jak w czasie remontów słoneczny zaczynał też takim składem się jeździło :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

"Torunianin" .Był trasowany raz przez Tczew, Bydgoszcz , a raz przez Malbork , Iławę , Jabłonowo Pom. Skład zestawiany z EN 71 czasami z ED 72.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prędzej będzie dablju si. Przydało by się też gniazdo ejsidisi bo często jadę z moim

ejcz pi.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Tak zwany kurnik już mnie nie boli. Jest podobnie jak w samolocie. Zal tylko, że nie ma

fajnego pociągu z salonkami i restauracją coś w stylu Orient Expressu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dobra konkuremcja

Dziwi mnie marazm co niektórych z intercity. Że zła jest konkurencją. Pojedzie interregio to i intercity obniży cenę. I będzie im lepiej. Poza tym interregio jedzie inną trasą . Która nie chodzi IC. Wiem dla wszystkich będzie korzyść. Poza tym IC ma jedną wadę. Obowiązkowe miejscówki. Konkurencją jest potrzebna dla wszystkich różnorodność wzmacnia rynek. A nie go osłabia. Będą większe przewozy. Żeby te tory tylko naprawili. Lub dobrze remontowali
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bardzo dobry pomysł

To nie będzie typowa SKM ponieważ SKM nie posiada pociągów EN57 z taką modernizacją.
Argument przemawiający za wybieraniem Polregio na tej trasie jest stosunkowo krótki czas przejazdu ok. 7,5h , a pociąg pendolino na tej trasie jedzie 5:44h . Wszystko będzie zależne jak te pociągi będą wyglądać w środku po modernizacji. Widziałem pociąg EN57-FPS i stwierdzam fakt, że to bardzo nowoczesny pociąg i z "typowej skm" nic w środku nie zostało oprócz blach.
Oczywiście planowany czas przejazdu jest bardzo interesujący ponieważ te pociągi mogą jechać jedynie 120 km/h.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Marketing

Marketing polregio to jakiś żart jednostką do Katowic smiech na sali niech lepiej dadzą po dwa sklady do Malborka albo Bydgoszczy
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

moja diagnoza jest słuszna.

Poza wydzieleniem Emitel i kilku mniejszych działalności, TPSA zostało sprzedana w całosci France Telecom, państwowemu przedsiębiorstwu z (jak nazwa wskazuje) Francji. Kilka lat temu zmieniono nazwę z Telekomunikacja Polska SA na Orange Polska SA. Struktura i zakres działalności nie uległa wiekszym zmianom, co jakiś czas paczkują spółki zadaniowe a następnie są zabijane albo wchłaniane. Klasyczne zarządzanie kapitałowe.

I jeśli myślisz, że operatorzy telco skaczą sobie do gardeł dla twojej wygody, to się grubo mylisz...

Podobnie jest na innych "poletkach", gdzie preferuje się równe "strzyżenie baranów" niż wyniszczające wojny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brawo ty. Co cie nie zabije to cie wzmocni. Jechałam do Szczecina w lecie z Radomia. 21 wyjazd. W Szczecinie godz. 12 nastepnego dnia. Odechciało mnie sie wc zasów na długo . Ze Szczecina trzeba bylo dojechac do Miedzyzdrojów. Lata 80 te.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

i po kilkaset kilometrów metra

swoją droga to często w Galileo podają zarobki robotników niewykwalifikowanych w ChRL - nie wiem czy 200-300 EURO to az tak mało...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

kiedyś (za PRL) był taki co jechał tą trasą do Krakowa... :))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

4:15

Katowice centrum - Rumia. pozdrawiam. wyjazd w sobote ok 8 rano byl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1