Pociąg dla wytwałych z Gdyni do Katowic w 2020 r.

Opinie do artykułu: Pociąg dla wytwałych z Gdyni do Katowic w 2020 r..
Artykuł na temat: Kolej Gdynia-Warszawa

Przewoźnik działający pod marką Polregio chce przywrócić połączenia międzywojewódzkie. Jednym z takich ma być w 2020 r. wakacyjny pociąg Gdynia - Katowice obsługiwany pociągiem serii EN-57. Skład znany jest pasażerom linii SKM w Trójmieście.

Niedawno informowaliśmy o planach przewozowych spółki PKP Intercity i Arriva przygotowywanych dla pasażerów z Trójmiasta. Swoją propozycję szykuję też spółka Przewozy Regionalne, działająca pod marką handlową Polregio.

Przewoźnik ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie mów w takim razie nikomu, ile lat mają F-16, albo Patrioty.

To też pudrowane trupy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kupiłam bilet Kraków -Gdynia IC - kilka at temu.

6 rano wyjazd . Zepsuł się pod Miechowem. Przesiadka w polu na TLK. następna w W-wie. Na dworze 30 , w pociągu 40 st C . ludzie pokotem na korytarzach i w wc.(o dziwo działało) . Przy otwartych oknach nawet nam grzywka nie drgnęła . W Gdyni byłam o 19 .
wg mnie skm-ką byłby raj.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

chamstwo, buractwo i bandytyzm
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

To się karni BDZ

Ekstremalnie to jest przejechać się pociągiem z Sofii do Burgas lub Varny, 440 KM w tylko 10 godzin, a wagony jak dosłownie z lat 80tych XX wieku. To co ma PKP to luksus nad kulisami w porównaniu z atrakcją w Bułgarii ale fakt bilet nad morze czarne kosztuje 19 zeta :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

A ja mam pytanie...

Kto - nie łamiąc przepisów - przejedzie z Gdańska do Katowic (centrum) szybciej niż w 7,5 godziny? To prawie niemożliwe. A siedzenia w starych rzęchach na pewno nie są bardziej wygodne od tych składów. Kosztów autostrady i benzyny nie wspominam.
Dlatego jest to jakaś sensowna propozycja dla mniej majętnych.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jest rok 2020 szczyten kolejnictwa w Polsce jest SKM na trasie 1000km i 12 godzin jazdy :) To swietna atrakcja turystyczna

Jeszce niedawno był reportaż dziennikarza z BBC który twierdził ze warto przyjechać do Polski by jako ekstremalną przygodę przeżyć w polskich PKP!!I jak widac nadal sie niewiele zmieniło!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ynteligencie gdyby taki jak ty miał co kolwiek do powiedzenia to by koła nie wymyslono

nadal na piechotę byś chodził!!Tak własnie konkurencja i tylko konkurencja wymusza jakie kolwiek zmiany! I jeszce jedno gimbusie niema TPSA I TPSA to nie Orange zostało gimbusie sprzedana w kilkanaście różnych przetargach rozczłonkowane .I Gdyby nie konkurencja to nawet niemiał bys sie gdzie chwalic swoja głupotą :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Koleje chwalą się ile to milionów wydano

na jej modernizację. Tylko niech podzielą tę kwotę na pieniądze wydane na dokumentację oraz te wydane na konkretne roboty. Okaże się że 90% tych kwot to papierki i rzeczywistość wirtualna na dyskach.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

jakis skandal

pociąg pojedzie, ale beda do niego wsiadac pasazerowie n akrotkich trasach, bo bedzie tani i zawsze jedno polaczenie więcej, a ci co jadą cała trasę, beda latac samolotami, bo chociaz jest dojazd na lotnisko to komfort jest 100 razy wiekszy i mozna w oczekiwaniu na lot , kawke wypic, i loda zjesc , a nie że nie ma wagonu restauracyjnego i czlowiek moze z pragnienia zginąc, albo byc narazonym na zaczepki podpiwkowanych gości
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

do Intercity

odkąd zlikwidowała kolej połaczenie Gdynia - Rzeszów non- stop, to korzystam z Ryanaira, bilet 100 zl w obie strony, a z Krakowa do mojej miejscowosci przyjezdza po mnie rodzina! Kiedys pociag zatrzymywal sie Bochnia, Tarnów, i można było spokojnie dojechac Inrtercity, a tak to tracicie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Komu zależy

wlaśnie komu zależy na tym, żeby nie było pociągu non-stop Gdynia -Rzeszów, przecież chętni są!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

juz taki jest to Regio

nie pol a cała, bo ten pociąg juz kursuje i jedzie przez Krakow do Katowic a wiec robi cała trase przez cała Polskę. na krotkia trase to okej
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

taki sam pociąg

przeciez teraz tez taki kursuje od wielu lat! Jedzie i jedzie i jedzie, zatrzymuje sie na każdym przystanku, w lecie to horror! To nic nowego!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Trasa Gdynia rzeszów - non stop!

Kiedy Pendolino Gdynia rzeszów non stop, kiedys usunieto z rozkładu taki dobry pociąg co mial non stop obłożenie, kiedy powrót??????? Non stop Pólnoc Południe! Komu zależy, żeby takiego połaczenia nie było i dlaczego?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mięczaki nie wsiądą, ja tak :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Przed modernizacją kurniki mogą jeździć 120km/h, więc nie tak źle.

Z drugiej strony, nie wierzę, że przy modernizacji nie wymieniają napędów, sama oszczędność na prądzie mówi, że warto.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie przez pół Polski, tylko przez całą :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pociągi Interregio w kierunku Łodzi nie jeździły kiedyś przez Bydgoszcz...

...tylko przez Malbork, Kowalewo Pomorskie, Toruń Wschodni, a w Iławie i Toruniu Głównym była zmiana kierunku jazdy.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Glupoty piszesz

Linia przez grudziadz kwidzyn jest linia niezelektryfikowana. Sklad jezdzil owszem, jako pociag osobowy na normalne wagony z przedzialami elacji Gdynia - lodz widzew na 6 wagonow. Od gdyni do malborka eu07 od malborka do torunia su45 a od torunia do lodzi dalej eu07. A sklad byl dwa wagony klasy pierwszej cztery wagony klasy drugiej. Pociag zatr,ymywal sie na kazdej stacji i przystanku. Tzn wszedzie. Czas przejazdu byl o 2 godziny dluzszy niz normalnego pospiecha jadacego przez bydgoszcz
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0