Pociąg dla wytwałych z Gdyni do Katowic w 2020 r.

Opinie do artykułu: Pociąg dla wytwałych z Gdyni do Katowic w 2020 r..
Artykuł na temat: Kolej Gdynia-Warszawa

Przewoźnik działający pod marką Polregio chce przywrócić połączenia międzywojewódzkie. Jednym z takich ma być w 2020 r. wakacyjny pociąg Gdynia - Katowice obsługiwany pociągiem serii EN-57. Skład znany jest pasażerom linii SKM w Trójmieście.

Niedawno informowaliśmy o planach przewozowych spółki PKP Intercity i Arriva przygotowywanych dla pasażerów z Trójmiasta. Swoją propozycję szykuję też spółka Przewozy Regionalne, działająca pod marką handlową Polregio.

Przewoźnik ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kto pamieta ?

Na poczatku lat 90 jezdzil skld taki jak SKM do Torunia ale po wsch stronie Wisły przez Malbork Grudziądz i na Torun Wschod. Czas przejazdu był 20 min krotszy niz ekspresu/ pospisznego i bilet kosztowal tyle co na osobowy. Komu to przeszkadzalo?
Co do tego połaczenia - slaska hołota, rozpieszczana przez kazda wladze plus tani bilet i długa jazda i na wkacje zdemoluje go w tydzień.szkoda pociagu
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re

Tylko, że taki czas przejazdu to wybór Polregio. W najlepszym wypadku pociągiem z Katowic do Gdyni da się dojechać w 5,5 godziny.

Co nie zmienia faktu, że puszczanie na takiej trasie kibli to co najmniej nieporozumienie...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Warszawa - Gdańsk: 41 stacji w 9 godzin i 30 minut

A w czasie wojny i Deutsche Reichsbahn na torach, parowóz zaczynający bieg o 8.12 na stacji Warschau Hauptbahnhof i zatrzymujący się (w sumie na 41 stacjach) na każdej małej wiosce leżącej między większymi stacjami jak Zichenau (Ciechanów), Soldau (Działdowo), Deutsch Eylau (Iława) czy Riesenburg (Prabuty) do stacji Danzig Hauptbahnhof docierał o 17.42
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

złe przykłady, brak wiedzy i zrozumienia procesów

Żadna konkurencja, tylko ewolucyjny rozwój i wprowadzanie kolejnych modeli rozwiązań. Żaden z podmiotów na rynku nie idzie na wyniszczenie a produkty są wdrażane, gdy ich stabilne wersje osiągną zadowalający poziom koszytów i oczekiwanego zwrotu. Tak jest w telekomunikacji, we wspomnianym TPSA, obecnie Orange również.
Reszta to marketing i ewentualne obsuwy w specyfikacjach urządzeń.
Kto ma konkurować na kolei? Przecież dostępność usługi determinuje torowisko. Kiedy skończą się proste rezerwy kosztowe, jak chcesz podnieść poziom usług (np. prędkość)?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

życzyłbym sobie komfortu

kolei transsyberyjskiej.
Sprawdzone organoleptycznie w nr 22 - "Rossija" - tydzień jazdy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

no właśnie...

modernizowanych.
My, za grubą kasę odtwarzamy stan początkowy, nie modyfikując i nie podnosząc parametrów...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Włóczęga Północy

Do Rzeszowa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

o! Włóczęga Północy skrócił trasę?

Kiedyś jeździł do Szczecina.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Niech przyjeżdzają i wydają tu, w województwie pomorskim, swoje 500+
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Film na YT

Tytuł: "Przejazd Kibelkiem EN57 Full Plastic - wspaniałe doznania akustyczne ;)"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

EN 57 ma ksywe kibel
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Człon silnikowy.

Przepiękne dźwięki, można usłyszeć jadąc w przedsionku wagonu silnikowego jednostki elektrycznej EN57 pod którym znajduje się wózek silnikowy. Niesamowita gra dźwięków.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gotenhafen to w latach 1939-1945.

Gdingen w latach 1772-1920 gdy tu była prowincja Westpreußen
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

i po co?

żeby kolejne tabuny pod szyldem 500+ zalewały nasze 3M?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Wolność jazdy a nie rezerwacja

Rezerwacja obowiązkowa to zamach wolności pasażerów. W Niemczech to nawet w pendolino nie ma rezerwacji obowiązkowej. Tylko fakultatywna. w Polsce dyrektorom PKP uderzyła woda sodowa aby w pociągu Intercity regionalnym. Bo czym innym jest pociąg jadący 180 km z Wrocławia do Katowic jak intercity typem regionalnego. Dają rezerwacje to zbrodnia na wolności pasażera.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

Lepsze en 57 niż jazda przy cuchnącej kobiecinie

Wolę jechać nawet en 57 tym dobrze wyciszonym klimatyzowanym niż intercity starym wagonem bez klimy. I w dodatku z przykutym miejscem przy cuchnącym wspolpasazeru
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Może bez wprowadzania w błąd?

EN57 to w chwili obecnej niemalże rodzina pociągów a nie typ. W SKM Trójmiasto są stare 57, poddane liftingowi jak i akm. W artykule mowa jest o Feniksach, które pod kątem komfortu przebijają na pewno składy TLK
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie za komuny ale w 2011

Uciekł mi IC do Gdańska i jechałem EN57 do Torunia, gdzie czekałem półtorej godziny na IC do Gdańska.
Największą męką był czas przejazdu, bo pociąg zatrzymywał się i otwierał drzwi na stacjach w środku lasu. Dyskomfortem był brak przedziałów, ale już wtedy w IC niektóre wagony ich nie miały (zdecydowanie nie lubię takich, moim zdaniem krok wstecz). Podróż Wrocław - Toruń trwała około 9 godzin.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2