Polnord - BRAMA SOPOCKA - reklamacje

Temat dostępny też na forum: Polnord
Do momentu zakupu wszystko oczywiście jest poprawnie.
Natomiast gdy w późniejszym czasie są reklamacje, to nie ma szans na ich obiektywne rozpatrzenie.
Dostałem odpowiedź odmowną, mimo że nikt nawet nie raczył przyjrzeć się reklamowanemu balkonowi.
Przedstawiciel dewelopera (bo deweloper sam już nawet nie przyjmuje reklamacji) stwierdził, że zacieki powstałe zaledwie po kilku miesiącach mogą zostać jedynie zamalować - kpina.
Ciekawe czy trawę przy odbiorach też malowali.
Czas na odpowiedzi na reklamację można mierzyć w miesiącach.
Kolejny raz nie kupił bym mieszkania od tego dewelopera - zdecydowanie nie polecam.

K.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Oddział w Gdyni w zakresie usterek obsługuje pracownik Polnord: maciej.lewandowski@polnord.pl.

serdecznie pozdrawiamy
Biuro Polnord
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To już jest kpina.
Kontaktuje się z Państwem od kilku miesięcy.
Może pora zainteresować się swoimi klientami.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam.
Kamilu(lub Panie-jeśli wolisz)-jest możliwy kontakt z Tobą?
Zastanawiam sie nad zakupem, miałbym kilka pytań.
Jesli tak-prośba o email na muzyszyn@gmail.com
Z góry dziękuję.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wczoraj widzialem w hali garazowej w kilku roznych miejscach poprawki szpachlowe na scianie przy podlodze. Czy ktos tam czyms uderzyl, czy to wilgoc juz idzie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0