Trzymać się jak najdalej. (1)
Po zachowaniu pracowników sądzić można, że jest to łapanka z Urzędu Pracy...
ostatnia odp. 7 lat temu
Iza
Wstyd (1)
To co dzisiaj zobaczyłam to wstyd. Starsi państwo z wnuczki i para chyba...
ostatnia odp. 7 lat temu
Hamy i prostaki (9)
oszuści i wyłudzacze pieniędzy kłamcy i nic po za tym ! tak nie powinno...
ostatnia odp. 8 lat temu
Wzburzona pasażerka
Wyjątkowo prymitywne zachowania i brak profesjonalizmu (4)
Po złożeniu reklamacji dot. wezwania do zapłaty, otrzymałam pismo sugerujące...
ostatnia odp. 8 lat temu
Barbara
Pracownikom brak kultury osobistej. (1)
Pracownikom brak kultury osobistej.
Rozumiem, że mają prawo wystawić wezwanie...
ostatnia odp. 9 lat temu
Damian
Renoma gryzie pasażerów za brak biletu !!!!!!! (9)
Dnia 7,12,2012 ok godz.12,55 jadąc autobusem linia 148 w kierunku Nowego...
ostatnia odp. 9 lat temu
K...
Żenada (1)
Wracałam z siostra ze szpitala i otrzymałam mandat w MZK. Siostra jest osobą...
ostatnia odp. 9 lat temu
Katy1989
opinia (2)
chcę podziękować p.kierownikowi RENOMY za pozytywne rozpatrzenie mojego...
ostatnia odp. 9 lat temu
urbanowicz małgorzata
bezczelność (2)
Nie wiem, jak to możliwe, że odkąd ta firma kontroluje SKM i ZTM co i tusz są...
ostatnia odp. 10 lat temu
es
... (2)
Jestem zażenowana ,jak może taka firma jeszcze istnieć na rynku ?? Nie dość...
ostatnia odp. 10 lat temu
AGATA
brak biletu (2)
2 października jechałam pierwszy raz na szkolenie do Bydgoszczy pociągiem...
ostatnia odp. 11 lat temu
pasażerka
złodzieje!!!!!!!!!!!!!! (1)
Prostaki i złodzieje tylko tyle powiem, Pan "kontroler" zatarasował mi...
ostatnia odp. 11 lat temu
CZ
Nieudacznicy?!?! (4)
Dnem, to są ci wszyscy, którzy nie umieją się przyznać do błędu. Byłem...
ostatnia odp. 11 lat temu
hmm
"renomowana kontrola biletów" (1)
Spotkałam się z bezdusznością kontrolerów biletów firmy Renoma podczas...
ostatnia odp. 11 lat temu
Aga
maja - opinia (1)
Jeszcze nigdy nie zostałam tak upokorzona przez pracowników transportu...
ostatnia odp. 12 lat temu
maja
Renoma to firma nastawiona na zysk. (1)
Wręczyli mi wezwanie do zapłaty na 120 zł za bilet który miałem kupiony przez...
ostatnia odp. 12 lat temu
pasażer
Niedouczeni kontrolerzy (1)
Traktują wszystkich petentów jako potencjalnych gapowiczów.
Pracownicy...
ostatnia odp. 13 lat temu
Mir 53
mile zaskoczenie (1)
Przypadek sprawił ze zgubiłem dzis portfel w gdyńskim 171. Dowiedzialem sie o...
ostatnia odp. 14 lat temu
ps
przerażona - opinia (1)
Dzisiaj byłam złożyć reklamację w biurze obsługi klienta w Gdańsku poprostu...
ostatnia odp. 14 lat temu
przerażona
Kontroler (1)
Syn otrzymał mandat za rzekomą jazdę bez biletu,wracając ze szkoły.Nie...
ostatnia odp. 15 lat temu
mama