Po prostu brak słów...Jestem zmuszona korzystać z usług tej przychodni, a poniewaz mam małe dziecko, robię to często więc nie jest to opinia osoby mającej kontakt incydentalny z ta przychodnią...
1. Chamska obsługa rodem z PRL , kiedy to robiono łaskę ,że zareaguje na pojawienie się klienta. Panie z recepcji są niekompetentne i leniwe. Mają refleks szachisty i normą jest to , że muszę czekać min 5 minut na to, az któraś podejdzie zamiast kserować jakiś papierek. Wydaje mi się, ze obsługa ludzi to priorytet a sprawy papierkowe można załatwiać chwilę po tym jak długa kolejka ludzi zostanie obsłużona. Czegoś takiego jak telefon nie obsługują...chyba zbyt skomplikowana technologia
2.W częsci wydzielonej dla dzieci jest możliwość CZYSTO TEORETYCZNIE rejestracji dzieci przez telefon. O tym ,że jest to teoria świadczy to, że ani razu nie udało mi się dodzwonić, ponadto byłam świadkiem sytuacji kiedy kobieta zrobiła wyrzut pielęgniarkom ,że nikt nie odbiera a ona nie ma z kim chorego dziecka zostawić, żeby przyjść je rejestrować. Pielęgniarka łaskawie poinformowała, ze ten telefon to pro forma i przyjęte jest by przychodzić rejestrować osobiście, "bo ta kartka ,tylko tak wisi".