Odchudzanie

Proszę wszystkich o rozsądek. Sylwetkę można praktycznie ukształtować tak jak się tego chce. Żadne tabletki, chore diety po 500 kcal. Proszę mi uwierzyć pracuję jako trener personalny i nie zdarzyło się nigdy by podopieczny nie osiągał tego celu, który wyznaczyliśmy. Pamiętajcie nie starajcie się schudnąć w tydzień. Redukcja tkanki tłuszczowej jest procesem. Musi trwać krócej lub dłużej ale musi trwać. A głodząc się i zażywając tony preparatów "odchudzających" niszczymy zdrowie, tracimy czas i pieniądze z nadzieją że tabletko rozwiąże problem.
3 kroki
1 Nastawienie Mentalne- od odpowiedniego nastawienia i zmiany nawyków trzeba zacząć. Wiara w osiągnięcie celu jest niezbęna
2 Dieta- zbilansowana odpowiednia do danego przypadku
3 Ruch zwany również treningiem :D
Trzymam za Was kciuki

Zróbcie to dla Siebie
Fit Elita
Mikołaj Barc
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zgadzam się z w/w tezą w 100 %. Co prawda nie mam trenera personalnego, ale wystarcza mi motywacja, rozsądek i efekty, które "napędzają" do działania. Zaczęłam od takich ogólnych badań kontrolnych z uwagi na przemęczenie. Ogólnie ok, jedynie żelazo lekko obniżone. Dlatego zaczęłam pić biovital tonik. Wspomaga też serce, a wiadomo po 40 to już bardziej człowiek przykłada wagę do zdrowia. Nie głodzę się, nie odchudzam ale regularnie odżywiam. Zimą chodzę na aerobik a jak już robi się w miarę pogoda to biegam i jeżdżę na rowerze. Czuję się znakomicie i do wagi też nie mam uwag.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

najlepsze płukanie kakałka https://forum.trojmiasto.pl/Hydrokolonoterapia-trojmiasto-t158641,1,50.html i tolerancja
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5

tolerancja wszyscy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Inne tematy z forum

aparat ortodontyczny - gdzie założyć? (13 odpowiedzi)

polecacie jakąś klinikę gdzie można założyć aparat? Chętniej w Gdańsku. Myślę o Klinice zdrowego...

Stres w pracy (38 odpowiedzi)