stat
Wydarzenie już się odbyło

Panele z udziałem ekspertów, warsztaty prowadzone przez praktyków, prestiżowy konkurs, a przede wszystkim ogromna ilość użytecznej wiedzy! Wszystko to czeka na uczestników jednego z najważniejszych i największych wydarzeń branży turystycznej w Polsce - konferencji Nowe Trendy w Turystyce, której ósma już edycja odbędzie się w Gdańsku, w Europejskim Centrum Solidarności już 31 marca 2017.

mar 18-19

wtorek - środa

bilety 1200 - 2290 zł
Jarosław Kuźniar / Gospodarz konferencji
dziennikarz, CEO w goforworld.com


Dziennikarz radiowy i telewizyjny. W pracy od szesnastego roku życia. Polskie radio program trzeci, radio zet, tvn24, tvn style, tvn. marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej - wiedzy i pracy. Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak.

Wykładowca swps. trener social media i marki osobistej. Najpopularniejszy polski dziennikarz w nowych mediach:

twitter 400 000 obserwujących
facebook 45 000 obserwujących
periscope 13 000 widzów

Szkoleniowiec - pomaga oswajać publiczne wstępy przed kamerą i widownią. praktyk, analityk.
Podróżnik, właściciel biura butikowych podróży i serwisu podróżniczego goforworld.com. felietonista, komentator.
Absolwent uniwersytetu wrocławskiego - filologia polska, specjalność dziennikarstwo


Program / scena główna
31 Mar 2017


08:30 - 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 - 09:15 Powitanie uczestników

09:15 - 11:00 Scena Główna
Jacek Kotarbiński
Monika Czaplicka
Ireneusz Klimczak
Marketing nieoczywisty / kolejne starcie
W nieprzerwanym strumieniu informacji, tylko komunikaty nieoczywiste mają szansę przebić się do świadomości Twojego klienta. Czy odważysz się zejść z utartego szlaku przekazu marketingowego? Pomogą Ci w tym nasi eksperci....

11:05 - 11:20 Scena Główna
Prezentacje TTA2017 / kampania produktu turystycznego.
W konkursie może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2016 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i...

11:20 - 13:05 Scena główna
Peter Römer Hansen
Bjorn Troch
Paweł Tkaczyk
Case study: Marketing kierunku - Zagraj o miasto!
"Paryż wart jest mszy" powiedział król Henryk IV. Naszym zdaniem nie tylko Paryż, ale każde miasto, jest warte jeszcze więcej - dobrej promocji i reklamy. Zapraszamy do gry o miasto!...

13:05 - 13:20 Scena Główna
Prezentacje TTA2017 / debiut roku.
Wiesz, że rok 2016 należał do Ciebie? Wkroczyłeś na rynek jako zupełnie nowa firma? Wystartuj w kategorii debiut roku i opowiedz nam o tym. Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego...

13:20 - 14:20 Scena główna
Agnieszka Kukałowicz
Magdalena Kachniewska
Piotr Jarczyk
Tomasz Gołąbek
Fakty i mity o turystycznych aplikacjach mobilnych / Panel dyskusyjny
Panel "Trend SoLoMo w turystyce - czyli fakty i mity o turystycznych aplikacjach mobilnych" poświęcony zostanie dyskusji nt. dynamicznego wzrostu popularności aplikacji mobilnych i ich wpływu na turystykę po stronie...

14:50 - 15:05 Scena Główna
Prezentacje TTA2017 / nowa oferta turystyczna.
Jesteś na rynku od lat, ale w 2016 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów? Wystartuj w kategorii Nowa oferta turystyczna i...

15:05 - 16:50 Scena główna
Jacek Rozenek
Mateusz Kusznierewicz
Iwona Bobrowska - Budny
Zarządzanie talentami. Jak robić TO dobrze?
Talent, nawet największy, nie przyniesie nikomu pożytku, jeśli nie zostanie właściwie ukierunkowany. Poznajmy historie znanych osób, którym doskonale udała się ta sztuka. Szukamy odpowiedzi na pytanie: jak zarządzać i rozwijać talent...

----------------------------------------------

Scena warsztatowa I


31 Mar 2017 09:30 - 11:30
Scena warsztatowa I
Magdalena Daniłoś
Jak stworzyć skuteczną komunikację video marketingową dla branży turystycznej w serwisie YouTube?
Podczas warsztatu dowiesz się: dlaczego video jest najlepszym sposobem na pokazanie w sieci miejsc oddalonych czasem o setki czy tysiące kilometrów, jakie modele tworzenia kampanii na YouTube są skuteczne w...
Magdalena Daniłoś

11:45 - 13:45
Scena warsztatowa I
Barbara Stawarz-García
Content marketing dookoła świata. Jak podbić serce internetowego globtrotera?
Czego dowiesz się na tych warsztatach? Zachowanie podróżnika, turysty czy smakosza życia w Internecie - co trzeba wiedzieć? Jak poznać intencje i marzenia naszego klienta, czyli na tropie insightów w...

14:00 - 16:00
Scena warsztatowa I
Adrian Martinez
LinkedIN - jak budować swój wizerunek i pozyskiwać nowych klientów?
Czy LinkedIn to tylko działania B2B? Czy mogę tam skutecznie budować swój wizerunek i pozyskiwać nowych klientów na moje usługi? Skuteczne kontakty i profesjonalny wizerunek to nie wszystko. Odkryj LinkedIn...

Scena warsztatowa II
31 Mar 2017 09:45 - 14:00

Łukasz Żelezny
Szkolenie Social Media Ninja - Taktyki do wdrożenia dziś wieczorem.
SZKOLENIE SOCIAL MEDIA - TAKTYKI DO WDROŻENIA DZIŚ WIECZOREM! Poznaj narzędzia Social Media, które zautomatyzują Twoją pracę, oszczędzą czas i zwiększą dotarcie do klientów. Podczas szkolenia poznasz skuteczne techniki automatyzacji...

14:15 - 16:15
Scena warsztatowa II
Daniel Kędzierski
Jak wykorzystać potęgę Facebook Ads?

Scena warsztatowa III
31 Mar 2017 10:00 - 12:00
Scena warsztatowa III
Dagmara Plata - Alf
Zarządzanie wizerunkiem restauracji w sieci internetowej
Odkryj potencjał mediów społecznościowych i sieci internetowej w kreowaniu wizerunku Twojej restauracji! Wykorzystując pozyskaną w ramach warsztatów wiedzę uzyskasz kompetencje pozwalające na zwiększenie zasięgów, a także wybór najefektywniejszych działań w...

12:15 - 14:15
Scena warsztatowa III
Iwona Bobrowska - Budny
Brak miejsc / Poznaj SWÓJ potencjał i rozwiń efektywność SWOJEGO Zarządzania
Główne intencje warsztatu Uzupełnienie SAMOŚWIADOMOŚCI MENEDŻERSKIEJ o preferowany styl myślenia i działania, wpływający na efektywność pracy własnej oraz styl i efektywność zarządzania zespołem - - określenie swojego najefektywniejszego obszaru w...

14:30 - 16:30
Scena warsztatowa III
Piotr Bucki
Brak miejsc / Mów lepiej, nie więcej. O sztuce skutecznej komunikacji.
Język i słowo to narzędzia, które często wykorzystujemy w nadmiarze. Błędnie wnioskując, że zagadamy klienta, słuchacza, odbiorcę maila. Tymczasem sekret tkwi w jakości. Na warsztacie dowiesz się, jak konstruować przekazy...

Scena nowości
31 Mar 2017

10:00 - 10:30
Strefa Wystawcy
Mateusz Zieliński
Jak automatyzować sprzedaż i marketing w hotelu? - Guest Connect
Na przykładzie jednego z hoteli zaprezentujemy, jak zbieranie wartościowych danych o Gościach i umiejętne ich wykorzystanie w komunikacji marketingowo-sprzedażowej przekłada się na wzrost zysków obiektów hotelarskich. Sztuczna inteligencja umożliwia automatyzację...


10:35 - 10:50
Strefa Wystawcy
City Break
10:55 - 11:10
Strefa Wystawców
Dawid Jereczek
Nowe technologie w turystyce
Prezentacja będzie dotyczyła potencjału zastosowania nowych technologii m.in. analizy obrazu oraz rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w turystyce. Celem prezentacji jest pokazanie w jaki sposób można uatrakcyjnić tradycyjne materiały promocyjne o...

11:15 - 11:45
Strefa Wystawcy
Europilot
Case study: Zachwyć, Zaciekaw, Zatrzymaj - technologia w służbie turystyki
Europilot

11:50 - 12:05
Strefa Wystawców
QB-mobile
Michał Sarnowski
outGO - outdoor escaping games
Prezentacja dotyczyć będzie silnika "Outgo" służącego tworzenia aplikacji Questowych. Pozwala on na tworzenie gier które w swojej konstrukcji przypominają gry miejskie i polegają na rozwiązywaniu Łamigłówek rozmieszczonych na pewnym obszarze...

12:10 - 12:25
Strefa Wystawców
Agnieszka Kukałowicz
Przyszłość wyszukiwarek w turystyce

12:30 - 12:45
Strefa Wystawcy
Szlak wodociągowy

12:50 - 13:20
Strefa Wystawcy
Reach a Blogger
Case study: Blog marketing w turystyce
Adblocki, omijanie, nieufność i dystansowanie się do przekazów reklamowych to nie nowe ale narastające problemy w marketingu. Naprzeciw tym problemom wychodzi blog marketing. Ale jak dotrzeć do blogerów, przeprowadzić z...

13:25 - 13:40
Strefa Wystawcy
BalticTravel - nowoczesna platforma turystyki przyjazdowej, medycznej i estetycznej

13:45 - 14:00
Strefa Wystawcy
Premium Yachting
Kasper Orkisz
Premium Yachting.Trójmiasto od strony wody
Premium Yachting to sprawdzona formuła zabawy i integracji na wodzie. To doskonałe uzupełnienie spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń oraz imprez prywatnych, podczas których poznajemy Gdańsk oraz Trójmiasto od strony wody. W...

14:05 - 14:20
Strefa Wystawcy
Grzegorz Grodzicki
Tupik - nowy wymiar turystyki
Na krótkiej prezentacji zostanie Państwu przedstawiony Projekt Tupik czyli nowy wymiar tras turystycznych. Poruszymy tematy wykorzystania technologii beaconów w turystyce oraz edukacji, współpracy lokalnych środowisk w tworzeniu treści, grywalizacji, a...

14:25 - 15:05
Strefa Wystawcy
Feno
Piotr Chojnacki
Case study: Czy media społecznościowe sprzedają? Oczywiście, że tak!
W trakcie prezentacji przedstawimy jak dzięki współpracy z marką Wizz Air w ciągu pół roku wygenerowaliśmy 347,000 konwersji sprzedażowych wyłącznie dzięki użyciu Facebooka. Co pomaga zwiększać sprzedaż, a co pozyskiwać...

15:10 - 15:25
Strefa Wystawcy
Anna Łukasik
Magazyn i portal THINK MICE
Prezentacja będzie oczywiście dotyczyć pojawienia się na rynku nowego magazynu branży spotkań - THINK MICE. Jest to magazyn poświęcony polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE - meetings, incentives, conferences, events), który...

15:30 - 15:45
Strefa Wystawcy
Bidroom
Szymon Brylski
Bidroom. Same hotel. Better Price.
Bidroom.com to rewolucyjna platforma bookingowa oferująca hotelom bezprowizyjne rezerwacje, a użytkownikom gwarancję minimum pięcioprocentowej zniżki na ich noclegi, w porównaniu do pozostałych stron bookingowych. Zapewniamy oszczędności zarówno hotelom, jak i...