stat
Wydarzenie już się odbyło

W obecnych czasach nowoczesne narzędzia komunikacji zaczynają coraz silnie wypierać tradycyjne formy reklamy. Z roku na rok sukcesywnie poszukiwane są niestandardowe kierunki ukazania firmy w sposób nowoczesny, innowacyjny a zarazem trendy.

lis 14-16

czwartek - sobota, g. 14:00

Wstęp wolny
Jakie działania podejmować w celu dostosowania swojej firmy do zmieniających się trendów na rynku? Jak nie pozostać w tyle za konkurencją w turystyce wykorzystać nowe możliwości i nie dać się kryzysowi? Te i inne odpowiedzi branża turystyczna może uzyskać podczas konferencji Nowe trendy w turystyce, która odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku.

Nowe trendy w turystyce odbywa się raz do roku i uczestnikami konferencji są przedstawiciele branży turystycznej z całej Polski. Będzie to już czwarta edycja wydarzenia, której organizatorem jest Gdańska Organizacja Turystyczna. Z roku na rok konferencja cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W ostatniej edycji wzięło udział 160 uczestników.

W czwartej edycji konferencji w roli prelegentów wezmą udział eksperci z zakresu marketingu, turystyki, CSR, questingu, blogów oraz promocji i komercjalizacji produktów turystycznych. Nowe trendy w turystyce to dwa bloki tematyczne, pierwszy o tematyce przemysłu czasu wolnego, podczas, którego min. tacy eksperci jak: Natalia Hatalska, Łukasz Wilczyński, Adam Mikołajczyk, Szymon Sikorski czy Jacek Smith Kowalski przedstawią aktualne trendy w dziedzinie turystyki, a tym samym zainspirują uczestników do działania. Drugi blok konferencji zaprezentuje tematykę kryzysu w branży turystycznej, podczas, którego przedstawiciele min. takich instytucji jak Polska Organizacja Turystyczna czy Ministerstwo Sportu i Turystyki podejmą temat turystyki w nowej perspektywie i sposobów ochrony branży przez kryzysem.

Dodatkowo podczas konferencji zostaną nagrodzeni laureaci piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013, który wyłonił zwycięzcę nagrody kapituły oraz nagrody internautów.
Gdańska Organizacja Turystyczna za nowymi trendami i innowacjami udostępni dla uczestników konferencji dedykowany hashtag #nttGdansk wykorzystywany w mediach społecznościowych (twitter, instagram). Wszystkie zdjęcia, opisy z użyciem tego hashtaga i udostępnione przez użytkowników stworzą niezapomnianą relację z tego wydarzenia.

Partnerem konferencji "Nowe Trendy w Turystyce" została Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku.
Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują: Prezydent Miasta Gdańska - Pan Paweł Adamowicz, Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Zapisz się www.trendywturystyce.pl