2017-03-30 00:19
Pierwszy raz w życiu współczułam aktorom, że muszą śpiewać taki chłam. Osoba, która jest odpowiedzialna za tłumaczenie tekstów chyba słabo zna język polski lub nie posiada zdolności poetyckich. Jakim cudem można tę
Pierwszy raz w życiu współczułam aktorom, że muszą śpiewać taki chłam. Osoba, która jest odpowiedzialna za tłumaczenie tekstów chyba słabo zna język polski lub nie posiada zdolności poetyckich. Jakim cudem można tę historię wyśpiewać rymem częstochowskim?? Jak można kończyć frazę nienaturalnie zaakcentowanym słowem "Andaluzjiiiiii"?
Istny koszmar! Do tego scenografia, pomysłowa pewnie w latach 90 tych. Kostiumy też jakieś dziwaczne, wszyscy boso, ewentualnie w butach z epoki, a jedna pannica w dziwnych kościołowych czółenkach... Zupełny brak ładu, składu i konsekwencji, a fryzura Frollo, sprawia, że wygląda jak członek zespołu The Blenders.
Jedyne na co warto zwrócić uwagę to choreografie, świetni tancerze oraz akrobaci. Cała reszta to niewykorzystany potencjał. Licencja licencją, ale arcydzieło w wydaniu polskim to niestety nie jest.
A i jakimś dziwnym trafem po przerwie sala jakby trochę opustoszała.
2017-02-28 15:06
Chcialam zakupic bilety na sierpien i co??? Nie mozna.?
2017-02-05 08:53
Teatr Muzyczny zdecydowanie stać na więcej.
2016-01-22 17:16
francuskim ! Chyba bym ryczła jak bóbr na tym spektaklu....
2017-02-04 18:30
Gwarantuję, że w Muzycznym też będziesz ryczała.
2016-08-30 19:33
Jak dla mnie najlepszy był Gringoire. Technika, gra aktorska i charyzma nie do podrobienia. Pozostali oczywiście też są świetni. Jedynie postać Esmeraldy nie bardzo mi pasuje - powinna być raczej niewinna, żywiołowa i
Jak dla mnie najlepszy był Gringoire. Technika, gra aktorska i charyzma nie do podrobienia. Pozostali oczywiście też są świetni. Jedynie postać Esmeraldy nie bardzo mi pasuje - powinna być raczej niewinna, żywiołowa i dziewczęca, a nie zmysłowa, dostojna i kobieca. No i ani razu nie tańczy, choć przecież przez cały musical przewija się wątek jej wirującej w tańcu sukienki...
2016-09-18 21:24
Ale w której wersji ? W Polskiej jest genialna, widziałam w wykonaniu Ewy Kłosowicz, była świetna
2016-01-22 21:28
Pięknie... język polski nie jest tak melodyjny, ale na pewno zrobią dobry spektakl
oby tłumaczenia były przyzwoite
2016-01-22 18:30
tych trzech panów, którzy tak ładnie zaśpiewali dla Pani Ali to Garou, Daniel Lavoie i Patrick Fiori :) Fakt - można się zakochać w ich głosach :)
2016-01-22 18:29
Widziałam go kiedyś na żywo. Fenomenalny. Ma głos, który wgniata w glebę i prawie 2 m wzrostu :)
2017-02-04 12:38
Ghost, Zły, N de P to nie sa dobre spektakle. Ma to odzwierciedlenie w ocenach na tym portalu. Wczesniej oceny to 4,2-4,3 a obecnie 3,1-3,2.
Owacje na stojąco niezasluzone i niemiarodajne. Obok mnie
Ghost, Zły, N de P to nie sa dobre spektakle. Ma to odzwierciedlenie w ocenach na tym portalu. Wczesniej oceny to 4,2-4,3 a obecnie 3,1-3,2.
Owacje na stojąco niezasluzone i niemiarodajne. Obok mnie siedziala grupa licealistow. W czasie spektaklu przysypiali, a gdy tylko sie skonczyl podskoczyli z miejsc wydajac okrzyki radosci. Radosc ta nie plynela jednak z doznań artystycznych, a z tego ze wreszcie mogli uruchomic smartfony, zrobic selfie ze scena i podzielic sie tym ze "znajomymi".
2017-02-03 15:34
Scenografia - beznadziejna, a mieli pole do popisu - Paryż
Stroje - beznadziejne, cyganie w szmatach i dżinsach
Muzyka - monotonna i głośna
Aktorzy - młode pokolenie, śpiewają niewyraźnie i mają słabe
Scenografia - beznadziejna, a mieli pole do popisu - Paryż
Stroje - beznadziejne, cyganie w szmatach i dżinsach
Muzyka - monotonna i głośna
Aktorzy - młode pokolenie, śpiewają niewyraźnie i mają słabe głosy, brak wyrazistości w rolach pierwszoplanowych
Taniec - niezły
Akrobacje - dobre, ale breakdance niezbyt tu pasował
Fabuła - nuda, zero wprowadzenia, zero emocji
Bisy - śmieszne 20 sekund, ale nie ma czego bisować
Teatr Muzyczny się stacza. Nie idźcie drogą Opery Bałtyckiej. Gdzie stroje, gdzie scenografia, gdzie zapadnie i obrotnice? Od momentu jak wprowadzili te zasłony i projektory to spektakle są w mroku, ciemne i ponure. Sama gra świateł i tańce na głowie nie wystarczą. Przy biletach za 85 zł można zrobić coś z rozmachem. Życzę powodzenia przy Wiedźminie.
2017-02-03 18:35
Może nie wiesz, ale taka sama scenografia jest w Paryżu, Weronie, Londynie, bardzo podobne stroje, charakteryzacja itd. Zobacz na Youtube, to zrozumiesz że wszędzie na świecie ten musical ma wyglądać tak samo. Soliści w
Może nie wiesz, ale taka sama scenografia jest w Paryżu, Weronie, Londynie, bardzo podobne stroje, charakteryzacja itd. Zobacz na Youtube, to zrozumiesz że wszędzie na świecie ten musical ma wyglądać tak samo. Soliści w Gdyni zaśpiewali bardzo dobrze - też łatwo porównać ich występy z solistami za granicą, Niektórzy zaśpiewali genialnie, inni po prostu dobrze. Tancerze w Gdyni byli niewątpliwie lepsi niż ci w Paryżu. A jeśli nie podobała ci się muzyka - cóż,jedni lubią disco polo, inni operę.
2017-02-04 11:49
Zapomniałem jeszcze o beznadziejnym tłumaczeniu piosenek.
2017-02-04 11:45
Te owacje na stojąco to jakaś plaga dzisiejszych czasów. Słoiki zachwycone bo pierwszy raz w teatrze byli. Proponuję jeszcze owacje na stojąco po seansach filmowych w kinie.
2016-12-19 16:50
Na spektaklu byłam 13 grudnia i już wiem że pójdę jeszcze raz. Dziękuję za wspaniały wieczór :)Mam nadzieję że trafię na ten sam skład bo całość była fantastyczna soliści, tancerze i przepiękna muzyka. Jeszcze raz dziękuję całej ekipie z tego dnia za piękne wrażenia ,mam nadzieję że w przyszłym roku trafię na ten sam skład solistów.
2016-09-10 09:29
W wersji francuskiej do dziś nie wiem czemu Esmeralda wybrała jego a nie księdza.
2016-12-19 16:37
Pan Przemysław Zubowicz piękny głos i aparycja.
2016-09-10 21:05
Ja tam po wersji francuskiej do dziś nie rozumiem, czemu nie wybrała poety Gringoire'a. Dla mnie to była najwybitniejsza kreacja musicalu. Oczywiście Frollo i Quasimodo w oryginale też byli doskonali.
2016-12-17 17:56
Byłam dwa razy. Rewelacja. P. Maja Gadzińska - wspaniały wokal, gra aktorska, piękny, zmysłowy taniec, w czasie ostatniej solowej piosenki o miłości - popłakałam się normalnie. P. Jan Traczyk - jest tak dobry jak Bruno Pelletier, a może lepszy, katedry na bis - fantastycznie!!! Ciary, wzruszenie, nawyższy poziom wokalny. Pewnie pójdę jeszcze raz :)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.