Opinie (296) 6 zablokowanych

  • Ile kolejnych drzew zostanie wyciętych?

    Nic z tego TPK nie zostanie

    • 9 1

  • Patrząc na to jak chętnie polacy płacą na parkowanie, to wprowadzenie chociaż symbolicznej płaty za wjazd do centrum spowodowałoby, że w jednym samochodzie zamiast po jednej osobie jechałoby po 7 albo 11 (żeby podzielić

    Patrząc na to jak chętnie polacy płacą na parkowanie, to wprowadzenie chociaż symbolicznej płaty za wjazd do centrum spowodowałoby, że w jednym samochodzie zamiast po jednej osobie jechałoby po 7 albo 11 (żeby podzielić opłatę). Korki by odpuściły ale powstałby społeczny problem jak zaimponować sąsiadowi skoto samochodem w leasingu już nie można. Pewnie ruszyłby rynek złotych łańcuchów na szyję.

    • 5 10

  • Po co tam buspas przecież tam same pola i łąki.

    • 2 0

  • Dobry pomysł. Oprócz buspasa powinna też powstać asfaltowa droga rowerowa. (3)

    • 10 6

    • Mało ścieżek, które prowadzą przez TPK i którymi można pojechać rowerem? (2)

      Po co asfaltować kolejny fragment lasu?

      • 6 3

      • Mało gdyż szutrem można jeździć rekreacyjnie.

        Do codziennej komunikacji potrzebny jest wysoki standard nawierzchni.

        • 4 3

      • Skoro jest nie mało tych ścieżek, to pożałujesz

        dwóch pod asfalt, pod połączenia Oliwa - Osowa i Wrzeszcz - Matarnia ?

        Każdy owerzysta ma mieć tylko rowery mtb ?

        • 1 0

  • Nie odkorkuje

    Umówmy się - buspas Spacerowej nie odkorkuje, a jedynie pomoże komunikacji miejskiej, tak by autobusy nie stały w korkach. To nie spowoduje, że ludzie się przesiądą z samochodów do autobusów, bo dla wielu i dojazd

    Umówmy się - buspas Spacerowej nie odkorkuje, a jedynie pomoże komunikacji miejskiej, tak by autobusy nie stały w korkach. To nie spowoduje, że ludzie się przesiądą z samochodów do autobusów, bo dla wielu i dojazd samochodem do pracy będzie odczuwalnie krótszy, niż komunikacją. Jeśli ktoś jedzie do Wrzeszcza to i tak będzie szybciej samochodem, niż autobusem i potem tramwajem albo SKM, bo albo czas przesiadki jest spory (SKM) albo trasa jest długa (tramwaj).

    Samo rozwiązanie generalnie jest dobre, a nawet bardzo dobre, ale warto by było je wykonać tak, żeby wyciąć jak najmniej lasu. I tak drwale karczują TPK jak nigdy, więc warto na to zwrócić uwagę.

    • 16 2

  • Tunel

    Pod całym kompleksem leśnym od ul.Karwieńsdkiej dolnąć tuneldo zakrętu przed obwodową.

    • 1 4

  • Ludzie pandemia a nie buspas

    Zajmijcie się miejscami w szpitalach a nie pierdołami.

    • 2 7

  • Ta bo wszyscy ludzie co spacerowej używają zeby wjechac na obwodnice i wyjechac z trojmiasta

    Beda do obwodnicy autobusem jechac a potem obwodnica chyba z buta :P juz to widze, problem jest taki ze jest za duze skupienie ludzi w Gdańsku

    • 7 3

  • A czemu nie tramwaj (1)

    A czemu nie tramwaj? Kto ma interes by nie było tramwaju, że promuje inne beznadziejne pomysły?

    • 6 3

    • za stromo, w dodatku osowa ma zbyt zwartą zabudowę, nie da rady poprowadzić tam linii

      • 0 1

  • wystarczy przebudowa skrzyozwania przy centrum handlowym na górze

    • 5 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.