Opinie (296) 6 zablokowanych

  • " wiązać się też z wycinką drzew, co może spotkać się z krytycznymi głosami leśników."

    to nie leśnicy protestują jak planuje się wycinkę pod budowę dróg tylko ci co siedzą w domu i nie mają co robić

    • 11 6

  • No tak

    Dodatkowy pas dla wyprzedzających w swoich 20letnich trupach

    • 4 6

  • Co za d**ilny pomysł, zróbcie dwa pasy w dwie strony skoro i tak będziecie rozkopywać. Zróbcie raz a porządnie ciemniaki

    • 15 8

  • To nie lepiej zrobić czwarty pas? (1)

    • 3 5

    • Lepiej i piąty, a najlepiej szósty!

      • 1 0

  • Na Spacerowej powinny być trzy pasy ruchu, przy czym środkowy o zmiennym kierunku. (4)

    Rano - do centrum.
    Po południu - do obwodnicy.
    To się się sprawdza w innych krajach.

    • 7 11

    • (3)

      kaszubi nie ogarną

      • 5 4

      • Haha (2)

        Bo kierowcy GD to sami mistrzowie kierownicy i omnibusy w znajomości przepisów ruchu drogowego. Daj już spokój z tym podziałem czy ktoś jest z Kaszub, czy z Wejherowa. Nie istotne kto jaką ma tablice rejestracyjną,

        Bo kierowcy GD to sami mistrzowie kierownicy i omnibusy w znajomości przepisów ruchu drogowego. Daj już spokój z tym podziałem czy ktoś jest z Kaszub, czy z Wejherowa. Nie istotne kto jaką ma tablice rejestracyjną, bydło i drogowe chamstwo nie ma związku z tablica rejestracyjną a jedynie z kulturą osobistą jaką ma kierowca. Niestety ostatnimi laty przykro stwierdzić, ale jest to równia pochyła.

        • 3 2

        • (1)

          Fakt bezsporny,można dostrzec różnicę w kulturze jazdy ludzi z GD,w Wejherowie wspomnianym przez Ciebie nie przepuszczają pieszych na przejściu dla nich idących do kościoła franciszkanów

          • 0 1

          • :)

            Poparłeś to jakimiś badaniami, czy jesteś kolejnym mitomanem powielającym takie schematy. Jako mieszkanka Gdańska mam zgoła inne spostrzeżenia. To co napiszesz w takim razie o kierowcach z rejestracją z województwa

            Poparłeś to jakimiś badaniami, czy jesteś kolejnym mitomanem powielającym takie schematy. Jako mieszkanka Gdańska mam zgoła inne spostrzeżenia. To co napiszesz w takim razie o kierowcach z rejestracją z województwa warmińsko-mazurkisego, mazowieckiego, poznańskiego, tez mają jakieś liczne wady? Często czytam tutaj o tym, jak to ludzie narzekają na kierowców z rejestracją GKA. Biorąc pod uwagę, że duża część tych kierowców to byli mieszkańcy Gdańska i Gdyni, którzy przeprowadzili się do Banina i okolicznych wiosek sytuacja o której piszesz nie powinna mieć miejsca. Jak napisał autor komentarza powyżej. Nie rejestracja mówi o zachowaniu na drodze, a kultura osoby kierującej pojazdem, każdy z Nas kończył ten sam kurs prawa jazdy i zdawał dokładnie ten sam egzamin.

            • 2 1

  • Ja Wam zrobię za darmo

    Na istniejącej infrastrukturze buspas a zamiast ruchu samochodowego ścieżka rowerowa w jedną i w drugą stronę. Do tego parking park and ride na miejscu połowy parkingu przy auchan i będzie gitarka. A jak ktoś MUSI

    Na istniejącej infrastrukturze buspas a zamiast ruchu samochodowego ścieżka rowerowa w jedną i w drugą stronę. Do tego parking park and ride na miejscu połowy parkingu przy auchan i będzie gitarka. A jak ktoś MUSI samochodem to niech jedzie Słowackiego, Sopocką czy jeszcze inaczej, zależy gdzie Musi. Decyzja na miare odwrócenia ruchu na Piramowicza także mysle, ze się wpasowałem

    • 4 9

  • A może przejście nad samochodami...

    A może przejście lub dwa nad samochodami dla ludzi i zwierzątek

    • 3 1

  • Zostawianie 100 i więcej metrów przed sobą

    to prawdziwy powód korków na Spacerowej...

    • 8 5

  • Oczywiście...

    Nie należy słuchać "Gdańszczan" rodem z kresów... Zostawcie starą Oliwę w spokoju i wybudujcie zupełnie nową trasę z Oliwy przez Osową do węzła Chwaszczyno, wtedy problemy zostaną tymczasowo rozwiązane a później drogi będą budowali ci, którzy tu wrócą na zgliszcza ziemi wolskiej...

    • 7 6

  • " Buspasy są istotnym element polityki transportowej każdego dużego miasta."

    Tylko nie w Gdańsku...Ciekawe nagle im się przypomniało o buspasach. Jakoś w Gdańsku jest ich bardzo mało i na krótkich

    " Buspasy są istotnym element polityki transportowej każdego dużego miasta."

    Tylko nie w Gdańsku...Ciekawe nagle im się przypomniało o buspasach. Jakoś w Gdańsku jest ich bardzo mało i na krótkich odcinkach. Zamiast budować buspasy przy okazji nowych dróg , Dodam że nigdy nie planowano buspasów jak powstawała droga !!!!!!!!!!!!!!!1 To oni myślą jak już wszystko zostało wybudowane i potem biała farba na istniejącej drodze zabierając pas kierowcom. Np Al Adamowicza czy Havla była budowana bez buspasów. To samo nowa Słowackiego...Przykładów można podawać dużo...

    • 8 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.