2020-10-19 08:58
to nie leśnicy protestują jak planuje się wycinkę pod budowę dróg tylko ci co siedzą w domu i nie mają co robić
2020-10-19 09:06
Dodatkowy pas dla wyprzedzających w swoich 20letnich trupach
2020-10-19 09:14
2020-10-19 09:15
2020-10-19 10:52
2020-10-19 09:17
Rano - do centrum.
Po południu - do obwodnicy.
To się się sprawdza w innych krajach.
2020-10-19 09:25
kaszubi nie ogarną
2020-10-19 09:34
Bo kierowcy GD to sami mistrzowie kierownicy i omnibusy w znajomości przepisów ruchu drogowego. Daj już spokój z tym podziałem czy ktoś jest z Kaszub, czy z Wejherowa. Nie istotne kto jaką ma tablice rejestracyjną,
Bo kierowcy GD to sami mistrzowie kierownicy i omnibusy w znajomości przepisów ruchu drogowego. Daj już spokój z tym podziałem czy ktoś jest z Kaszub, czy z Wejherowa. Nie istotne kto jaką ma tablice rejestracyjną, bydło i drogowe chamstwo nie ma związku z tablica rejestracyjną a jedynie z kulturą osobistą jaką ma kierowca. Niestety ostatnimi laty przykro stwierdzić, ale jest to równia pochyła.
2020-10-19 10:50
Fakt bezsporny,można dostrzec różnicę w kulturze jazdy ludzi z GD,w Wejherowie wspomnianym przez Ciebie nie przepuszczają pieszych na przejściu dla nich idących do kościoła franciszkanów
2020-10-19 11:02
Poparłeś to jakimiś badaniami, czy jesteś kolejnym mitomanem powielającym takie schematy. Jako mieszkanka Gdańska mam zgoła inne spostrzeżenia. To co napiszesz w takim razie o kierowcach z rejestracją z województwa
Poparłeś to jakimiś badaniami, czy jesteś kolejnym mitomanem powielającym takie schematy. Jako mieszkanka Gdańska mam zgoła inne spostrzeżenia. To co napiszesz w takim razie o kierowcach z rejestracją z województwa warmińsko-mazurkisego, mazowieckiego, poznańskiego, tez mają jakieś liczne wady? Często czytam tutaj o tym, jak to ludzie narzekają na kierowców z rejestracją GKA. Biorąc pod uwagę, że duża część tych kierowców to byli mieszkańcy Gdańska i Gdyni, którzy przeprowadzili się do Banina i okolicznych wiosek sytuacja o której piszesz nie powinna mieć miejsca. Jak napisał autor komentarza powyżej. Nie rejestracja mówi o zachowaniu na drodze, a kultura osoby kierującej pojazdem, każdy z Nas kończył ten sam kurs prawa jazdy i zdawał dokładnie ten sam egzamin.
2020-10-19 09:26
Na istniejącej infrastrukturze buspas a zamiast ruchu samochodowego ścieżka rowerowa w jedną i w drugą stronę. Do tego parking park and ride na miejscu połowy parkingu przy auchan i będzie gitarka. A jak ktoś MUSI
Na istniejącej infrastrukturze buspas a zamiast ruchu samochodowego ścieżka rowerowa w jedną i w drugą stronę. Do tego parking park and ride na miejscu połowy parkingu przy auchan i będzie gitarka. A jak ktoś MUSI samochodem to niech jedzie Słowackiego, Sopocką czy jeszcze inaczej, zależy gdzie Musi. Decyzja na miare odwrócenia ruchu na Piramowicza także mysle, ze się wpasowałem
2020-10-19 09:29
A może przejście lub dwa nad samochodami dla ludzi i zwierzątek
2020-10-19 09:38
to prawdziwy powód korków na Spacerowej...
2020-10-19 09:38
Nie należy słuchać "Gdańszczan" rodem z kresów... Zostawcie starą Oliwę w spokoju i wybudujcie zupełnie nową trasę z Oliwy przez Osową do węzła Chwaszczyno, wtedy problemy zostaną tymczasowo rozwiązane a później drogi będą budowali ci, którzy tu wrócą na zgliszcza ziemi wolskiej...
2020-10-19 09:50
" Buspasy są istotnym element polityki transportowej każdego dużego miasta."
Tylko nie w Gdańsku...Ciekawe nagle im się przypomniało o buspasach. Jakoś w Gdańsku jest ich bardzo mało i na krótkich
" Buspasy są istotnym element polityki transportowej każdego dużego miasta."
Tylko nie w Gdańsku...Ciekawe nagle im się przypomniało o buspasach. Jakoś w Gdańsku jest ich bardzo mało i na krótkich odcinkach. Zamiast budować buspasy przy okazji nowych dróg , Dodam że nigdy nie planowano buspasów jak powstawała droga !!!!!!!!!!!!!!!1 To oni myślą jak już wszystko zostało wybudowane i potem biała farba na istniejącej drodze zabierając pas kierowcom. Np Al Adamowicza czy Havla była budowana bez buspasów. To samo nowa Słowackiego...Przykładów można podawać dużo...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.