Najgorszy sekretariat! (2) Jestem słuchaczem technik usług kosmetycznych. Nauczyciele fajni, ale... Xxx AP EDUKACJA - OSZUŚCI !!! (5) Czy ktoś w Gdańsku ma problem z wypłatą pensji ??? Ja nie mam od 4 miesięcy.... brak kasy Naciągacze (6) Kilka miesięcy temu szkoła miała poważne problemy z opłaceniem pensji swoich... tekwe