Damian Biedrzycki - ocena (1) Niedawno miałem nieprzyjemną sytuację na rondzie wjechał we mnie kierowca... Damian Biedrzycki Frank D - ocena (1) Muszę przyznać, że usługi warsztatu Auto Dobrucki z Gdyni w porównaniu z... Frank D Albert - ocena (1) Super! Zatrzymałem się na stacji i po tankowaniu auto nie chciało odpalić.... Albert
Maciej - ocena (1) Polecam, wracałem z pracy w Gdańsku, nagle stanął mi samochód i nie odpalał.... Maciej Franciszek - ocena (1) Lakiernik zrobił naprawdę dobrą robotę z usunięciem rdzy oraz polakierowaniem... Franciszek Piotr - ocena (1) Byłem tutaj na wymianie chłodnicy w Kia Sportage, dla mnie wszystko super.... Piotr Kamil - ocena (1) Profeska. Świetna naprawa powypadkowa dla starego passata, który przyjął... Kamil Stanisław - ocena (1) Dawno nie widziałem warsztatu samochodowego w Gdyni, który posiadał taką... Stanisław Jakub - ocena (1) Mimo tego, że jestem już doświadczonym kierowcą i byłem już w dużej ilości... Jakub Michał - ocena (1) Sprowadzam auta z Niemiec, wielokrotnie korzystałem z usług blacharskich i... Michał Weronika Olszewska - ocena (1) Pan mechanik bardzo miło mnie zaskoczył. Zawsze byłam traktowana jak głupia... Weronika Olszewska Rafalooo - ocena (1) Wszystko fajnie, super opcja dla tych, którzy jeszcze nie trafili na... Rafalooo Dawid Wiktorowski - ocena (1) Znalezienie dobrego i taniego lakiernika w Trójmieście graniczy z cudem, więc... Dawid Wiktorowski Jakub Trzeciak - ocena (1) Autodobrucki z Gdyni to po prostu topka w każdym aspekcie. Usługi... Jakub Trzeciak Zofia Majewska - ocena (1) Polecam z całego serca. Nie mieszkam w Polsce, będąc na urlopie rozbiłam cały... Zofia Majewska Sławomir - ocena (1) Warsztat polecił mi kolega, który zna moje przeboje z blacharzami z... Sławomir Kacper - ocena (1) Rzetelna robota i życzliwe podejście do klienta. Auto odmówiło posłuszeństwa... Kacper Jakub - ocena (1) Lakiernik przyłożył się do roboty, usługa jak najbardziej na plus, ceny... Jakub Jestem zadowolony (1) Jestem z