Ewa - opinia (1) Najlepsza! Właściciel, a zarazem trener Aleksandra Furgo to najlepszy trener... Ewa Magda - opinia (1) Bardzo przykre wspomnienie z treningu z panią Olą Furgo. Umawiając się na... Magda Ania - opinia (1) Pensjonat prowadzony przez ludzi z pasją, z wieloletnim doświadczeniem. Mimo... Ania
Lalala - opinia (1) Wysoki poziom nauki i fajny klimat. Jeżeli ktoś chce naprawde się nauczyć... Lalala Hotel/Pensjonat tylko dla KONI ;) (1) Uprzedzam, że właściciele przyjmują tylko konie jest to typowa stajnia z... Nina Instruktorzy dobrzy, klimat nie bardzo (1) Uczyłam się jeździć w bht przez kilka lat i przed każdą jazdą łudziłam się,... Była uczennica Fatalna atmosfera (2) Fatalna atmosfera podczas nauki jazdy. Przecież nie o to chodzi żeby kogoś... Ania BHT (5) Miejsce, gdzie KAŻDY nauczy się jeździć, a bardziej zaawansowani mogą liczyć... była uczennica najlepsza stajnia na świecie! (1) Jeżdżę w BHT od roku. Pani Nina świetnie uczy jazdy konnej, jest miła, zwraca... Aniela K. Tylko BHT! (1) Dużo bardzo dobrze ułożonych koni, o różnych temperamentach i dla osób mniej-... Mysz super (1) Jeżdżę już 2 lata w Owczarni i jestem bardzo zadowolona! Konie zadbane,... anonimowa :) Bardzo polecam! (1) Jeżdżę tutaj już prawie 5lat. Poziom zaawansowania konia był zawsze... dominika Super (1) Niedawno wróciłam na konie i jeżdżę u pani Niny na Sally :) Po jazdach widać... Taka jedna Najlepsza stajnia w 3mieście !!! (3) Jeżdżę od niedawna i przenosiłam się do tej pory ze stajni do stajni, bez... Nowicjusz Polecam (2) Pod koniec wakacji zapisałam się na jazdę do bht i znalazłam tam to czego nie... Anonim Nieźle tu! (1) Byłam tu dzisiaj na treningu u pani Niny, i powiem, że całkiem nieźle! Nie ma... O.N.A. osoba jeżdżąca tam - opinia (1) Jeżdżę tutaj od zeszłej zimy i nie chciałabym zmienić stajni:) osoba jeżdżąca tam Jest świetnie (1) Mam kilkanaście jazd za sobą na Owczarni. Jestem b. zadowolona z kolejnych... Ja Spoko (2) Jeżdżę 2 lata i jest fajnie. Dobrze uczą, ale mogli