Obsługa klienta na najniższym poziomie (2) Chciałam podpisać umowę w Olivia Business Centre (a dokładniej mówiąc,... Anna B. Energa traktuje klientów jak zło koneczne (1) Właśnie siedzę w Salonie Sprzedaży na ul. 10 Lutego w Gdyni, to moja druga... Łukasz Szymanek Reklamacja faktury (5) Zareklamowałam fakturę, w której zuzycie było około 10 razy wieksze niz w... Ewa
Jest OK (3) Marudom dziękujemy. Jareq KOSZMAR Z OBSŁUGĄ KLIENTA (2) zarówno telefoniczna jak i bezpośrednia obsługa klienta - KOSZMAR. Panie... xyx wypowiedzenie umowy a kolejne rachunki ! (2) Przestroga ! Dnia 29.04.2013 r wypowiedziałam umowę kompleksową licznika, a... Kira dopisywanie kWh do rachunków (1) przy wymianie licznika na zdalnego odczytu, w 2 punktach poboru dopisano mi... oszukana Jeden wielki skandal! (1) Dostaje jakis SMS, /telefon widmo/, ze jezeli nie zaplace fakture w ciagu... Anna A mi doliczyli 3 000 kWh (3) Ze względu na zmianę taryfy w październiku 2013r. wymieniono mi licznik. I... Darek energa (1) Prawda jest prosta,jaka władza taka firma,,,jeden z postulatów z 80 roku... krzysiek mięsny z prądem (2) Firma ma fatalny system obsługi klienta. BOK przeniesiony do Wrzeszcza jest... Grzegorz wszystko żeby zniszczyc klienta (1) Budowałem dom . Po wprowadzeniu się przypisano mi licznik i było OK.... Pionk Banda bydlakow !!!! (2) dno, mozambik lepiej rozwiazuje problemy, niz cywilizowana Polska !!!! Banda... malQ Jedno wielkie dziadostwo (1) Awaria na awarii u tego dostawcy. Przynajmniej raz w miesiącu występują... Bernard Łukasz - opinia (1) Bardzo długi czas realizacji. Czekam na przyłącze już ponad dwa lata. Łukasz NIEWIARYGODNE!!! (3) 1. 1h oczekiwania w BOK Gdynia (po 1h zrezygnowałem) 2. 40min oczekiwania we... Luis WYŁĄCZANIE BEZ UPRZEDZENIA (2) Jestem właścicielką Domu Przyjęc, w którym organizujemy przyjęcia. Po raz 3... Beata Wojciechowska