Obsługa klienta na najniższym poziomie (2)
Chciałam podpisać umowę w Olivia Business Centre (a dokładniej mówiąc,...
ostatnia odp. 9 lat temu
Anna B.
Energa traktuje klientów jak zło koneczne (1)
Właśnie siedzę w Salonie Sprzedaży na ul. 10 Lutego w Gdyni, to moja druga...
ostatnia odp. 10 lat temu
Łukasz Szymanek
Reklamacja faktury (5)
Zareklamowałam fakturę, w której zuzycie było około 10 razy wieksze niz w...
ostatnia odp. 10 lat temu
Ewa
Jest OK (3)
Marudom dziękujemy.
ostatnia odp. 10 lat temu
Jareq
KOSZMAR Z OBSŁUGĄ KLIENTA (2)
zarówno telefoniczna jak i bezpośrednia obsługa klienta - KOSZMAR. Panie...
ostatnia odp. 10 lat temu
xyx
wypowiedzenie umowy a kolejne rachunki ! (2)
Przestroga !
Dnia 29.04.2013 r wypowiedziałam umowę kompleksową licznika, a...
ostatnia odp. 10 lat temu
Kira
dopisywanie kWh do rachunków (1)
przy wymianie licznika na zdalnego odczytu, w 2 punktach poboru dopisano mi...
ostatnia odp. 10 lat temu
oszukana
Jeden wielki skandal! (1)
Dostaje jakis SMS, /telefon widmo/, ze jezeli nie zaplace fakture w ciagu...
ostatnia odp. 10 lat temu
Anna
A mi doliczyli 3 000 kWh (3)
Ze względu na zmianę taryfy w październiku 2013r. wymieniono mi licznik. I...
ostatnia odp. 10 lat temu
Darek
energa (1)
Prawda jest prosta,jaka władza taka firma,,,jeden z postulatów z 80 roku...
ostatnia odp. 10 lat temu
krzysiek
mięsny z prądem (2)
Firma ma fatalny system obsługi klienta. BOK przeniesiony do Wrzeszcza jest...
ostatnia odp. 11 lat temu
Grzegorz
wszystko żeby zniszczyc klienta (1)
Budowałem dom . Po wprowadzeniu się przypisano mi licznik i było OK....
ostatnia odp. 12 lat temu
Pionk
Banda bydlakow !!!! (2)
dno, mozambik lepiej rozwiazuje problemy, niz cywilizowana Polska !!!!
Banda...
ostatnia odp. 12 lat temu
malQ
Jedno wielkie dziadostwo (1)
Awaria na awarii u tego dostawcy. Przynajmniej raz w miesiącu występują...
ostatnia odp. 12 lat temu
Bernard
Łukasz - opinia (1)
Bardzo długi czas realizacji. Czekam na przyłącze już ponad dwa lata.
ostatnia odp. 12 lat temu
Łukasz
NIEWIARYGODNE!!! (3)
1. 1h oczekiwania w BOK Gdynia (po 1h zrezygnowałem)
2. 40min oczekiwania we...
ostatnia odp. 12 lat temu
Luis
WYŁĄCZANIE BEZ UPRZEDZENIA (2)
Jestem właścicielką Domu Przyjęc, w którym organizujemy przyjęcia.
Po raz 3...
ostatnia odp. 14 lat temu
Beata Wojciechowska