było ok, ale się skończyło (1)
Brak internetu od tygodnia, brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu z BOK.
ostatnia odp. 15 lat temu
ni_knight
Tragedia!! (1)
Mam firmę na Ujeścisku. Od dwóch tygodni nie mam sieci. Obsługa techniczna...
ostatnia odp. 15 lat temu
Jasiu
Najlepszy sklep komputerowy (1)
Jest to najlepszy sklep/serwis komputerowy, jaki odwiedziłem. Miła obsługa,...
ostatnia odp. 15 lat temu
LaeMaN
Wiszące Ogrody (1)
Lokalizacja – Gdańsk, Wiszące Ogrody.
Korzystam odkąd się...
ostatnia odp. 15 lat temu
Przytulny z Przytulnej
Tragedia od dwóch miesięcy (1)
W czerwcu wywalili całą kadrę techniczną. Zatrudnili podobno nowych, ale Ci...
ostatnia odp. 15 lat temu
Malutki
firma - widmo (1)
Od kilku dni probuje dodzwonic sie do biura obslugi i ciagle slysze...
ostatnia odp. 15 lat temu
ArturP
Całkowity brak obsługi technicznej!!! (1)
Jestem (byłem) użytkownikiem tej sieci od bardzo dawna. Do zeszłego roku...
ostatnia odp. 15 lat temu
jamuchyba
ZZZenada!!! (1)
Od piatku nie ma internetu na calym ujescisku!!! Chyba firma Stream ktora...
ostatnia odp. 15 lat temu
remus
toshiba (1)
kupilem toshibe, szybko zrealizowane i dobra cena
ostatnia odp. 15 lat temu
michal
Uwazajcie na tego dostawce (1)
Nie polecam nikomu - brak obslugi klienta, ciagle awarie - brak internetu po...
ostatnia odp. 15 lat temu
Marcin
jeśli spotka Cię AWARIA to zapomnij o pomocy i zainteresowaniu usługodawcy (1)
jeśli spotka Cię AWARIA to zapomnij o pomocy i zainteresowaniu usługodawcy...
ostatnia odp. 15 lat temu
nie zadowolony i rozczarowany
NO COMMENT (1)
Mieszkam na Jarzebinowej (Gdynia, Dąbrowa - domki). "Najemnik" wypowiadajacy...
ostatnia odp. 15 lat temu
Normalna
Do naiemnika (1)
Jako mieszkaniec i użytkownik tej małej sieci o której pisze Naiemnik ale...
ostatnia odp. 15 lat temu
Marek
Omijać (2)
Serwis sprawia wrażenie dobrego poziomu. Kontakt bardzo dobry. Na tym koniec....
ostatnia odp. 16 lat temu
znak
super (1)
super serwis, blyskawicznie, przemily i znajacy sie na rzeczy fachowiec,...
ostatnia odp. 16 lat temu
I.K.
tragedia!! (1)
od 5 dni nie mam internetu, nie mozna sie dodzwonic...
nie polecam
ostatnia odp. 16 lat temu
agnieszka
Awaryjność (1)
Ostatnim czasem bardzo wysoka awaryjność. W internecie się chwalą, ze nie...
ostatnia odp. 16 lat temu
mw
w tych wszystkich opiniach brakuje lokalizacji (1)
ludzie piszcie skad jestescie , Limes przejmuje sieci w roznym stanie i...
ostatnia odp. 16 lat temu
tumek
Profesjonalnie (1)
Jak wyżej. Bez zastrzeżeń.
ostatnia odp. 16 lat temu
Flex
Nie narzekam, bo nie ma na co (1)
Fakt, że obsługa klienta mogłaby być kompetentniejsza, ale tak naprawdę to mi...
ostatnia odp. 16 lat temu
Mariusz Zieliński