Ewa - ocena (1) Bardzo polecam! Pracowałam z Każdą Zmianą przez rok i moja kondycja i zdrowie... Ewa Zaangażowana - ocena (1) Patrycja (w moim słowniku Partycja) najlepsza trenerka. I do tańca i do... Zaangażowana Monika - ocena (1) Ćwiczę tu już od czterech miesięcy i gorąco polecam - treningi są dopasowane... Monika