Paulina - ocena (1) Szczerze polecam. Solidna I rzetelna firma. Duzo sie dowiedzialam I... Paulina J0M - ocena (2) Kompletnie bezwartościowy kurs. Poziom jest tak niski, że cała grupa... J0M aga - ocena (1) Absolutnie niesamowicie przyjazna atmosfera cudowni ludzie z ogromna wiedza... aga
Aga - ocena (1) Świetna organizacja, świetni nauczyciele. Zdaniem córki - pani z matematyki... Aga Marcin Z. - ocena (1) Jestem po kursie na ładowarki jednonaczyniowe. Uprawnienia w kieszeni!... Marcin Z. Zadowolona kursantka - ocena (1) Pan Marcin to super nauczyciel z doskonałym podejściem do dzieci i młodzieży.... Zadowolona kursantka Szymon - ocena (1) Polecam firmę CT Szkolenia - wszyscy pracownicy bardzo zadowoleni z... Szymon Bartosz - ocena (1) Rewelacyjne podejście do kursanta, zostałem poprowadzony od początku do końca... Bartosz Karol S. - ocena (1) Bardzo nowoczesny osrodek, mila obsluga, profesjonalna kadra. Polecam zdalem... Karol S. Kamil - ocena (1) Polecam przygotowanie syna z matematyki i języka angielskiego do egzaminu... Kamil Zuza Antczak - ocena (1) Z całego serca polecam Anatomic Centrum Szkoleniowe! Ukończyłam kurs masażu... Zuza Antczak Monika - ocena (1) Dzięki kursom online mogę uczyć się w dogodnym dla mnie czasie. To bardzo... Monika Jan Kaczmarek - ocena (1) W Oświata-Lingwista panuje przyjazna atmosfera, która sprzyja nauce. Dzieci... Jan Kaczmarek Marek - ocena (1) Wykładowcy prowadzący kursy BHP są profesjonalistami z dużym doświadczeniem.... Marek Damian - ocena (1) Kursy BHP na stronie Kursy-Lingwista są wyjątkowo dobrze przygotowane.... Damian Krzysztof - ocena (1) Cenię sobie innowacyjne podejście Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli do tematu... Krzysztof Jacek - ocena (1) Super szkolenie Jacek m.z - ocena (1) Świetnie przygotowana kadra szkoleniowa oraz jasny i merytoryczny przekaz... m.z Samantha - ocena (1) W tym Roku zaczełam przygode z masażem i wybranie Anatomic - centrum... Samantha Rafał Piotrowski - ocena (1) Cóż by tu napisać...dopiero za