Tani bezproblemowy przeglad auta gdzie w Gdansku? (28) Gdzie w Gdańsku zrobię tani bezproblemowy przegląd auta? Marwit Myjnia na wiadra (4) Cześć, czy kojarzycie myjnię samochodową na której bez pretensji właściciela... Bolek Amsterdam (1) Dzień dobry chciałbym dostarczyć paczkę dla córki w Amsterdamie wiem że... Krzysztof
Jakie dobre BMW kupić? (1) Może ktoś podpowie jakie BMW jest dobre? Pomoc przy zakupie używanego samochodu (12) Dzień dobry.Jestem świeżo upieczonym kierowcą - pierwszym w domu.Mamy... Marek. Gdzie w Trójmieście warto kupić używany samochód? (35) Tak jak w temacie. Szukam używanego i chciałbym je kupić w Trójmieście,... Sławek Mój pierwszy samochód (201) Jestem przed zakupem swojego pierwszego auta. Jaki samochód polecacie? Musi... Ania kredyt na samochod-w salonie? (7) Czy biorąc kredyt na samochód w salonie będzie taka sama rata jak przy... Anka Kamery na Morskiej (1) Dzień dobry, czy ktoś ma pojęcie czy kamery na światłach na ulicy Morskiej... Bogo Jaki jest najlepszy sposób, aby zostać certyfikowanym mechanikiem samochodowym? (2) Od około 3 lat zajmuję się samodzielnie naprawą samochodów. Zacząłem od... wadde Szybka wymiana łożyska (1) Niestety padło mi łożysko w przednim prawym kole. Autem muszę wrócić i zrobić... Ł Mechanik znający się na koreancach KIA (16) Mam do zrobienia wał (szlif na wale/ewentualnie wymiana) do tego panewki i... meff Najtańsze oc dla... gdzie? (82) Witam Posiadam prawko od roku i kilku mies., mój brat od 2 mies. ja jestem... Monika Niebiscy suszą na wielkopolskiej (1) Policja przeprowadza pomiar prędkości miedzy przystankami źródło mari o... Kuba Automatyczne skrzynie biegów seriws (4) Dzień dobry mieszkańcy. Chciałbym zapytać czy w Trójmieście jest jakiś godny... Maciej Stłuczka na parkingu (2) Witam, ostatnio zdarzyła mi się stłuczka. Stałam na placu przed blokiem, nie... Terecha... Rondo przy lotnisku (1) Dzień dobry, Czy wczoraj ktoś holował auto z ronda przy lotnisku? Czy ktoś... Rondo Bis PANEK (4) Poszukuję osób