Anonim - opinia (1)
Nie polecam , co dziennie przycina się tv i brak sygnału, tragedia
ostatnia odp. 3 lata temu
Anonim
Paula - opinia (1)
Polecam. Wszystko w porządku i profesjonalnie
ostatnia odp. 3 lata temu
Paula
Tom - opinia (1)
Telewizja internetowa jedna wielka Tragedia co chwila awarie nie działa tv...
ostatnia odp. 3 lata temu
Tom
Bbb - opinia (1)
Totalna porażka, stanowczo odradzam.
ostatnia odp. 3 lata temu
Bbb
Urszula - opinia (1)
Nie polecam. Nie potrafili poradzić sobie z usterką mojego kabla...
ostatnia odp. 3 lata temu
Urszula
SW - opinia (1)
brak internetu permanentny, ruter ciągle offline
ostatnia odp. 3 lata temu
SW
Poirytowany Klijent - opinia (1)
Można by określić usługi Vektry jednym słowem "żenada". Jeżeli ktoś chce się...
ostatnia odp. 3 lata temu
Poirytowany Klijent
Marcin - opinia (1)
Najgorszy syf jaki można wybrać ciągły brak internetu
ostatnia odp. 3 lata temu
Marcin
Paweł - opinia (1)
Nigdy więcej!!! Codziennie skanowanie kanałów, brak obrazu, przerywanie,...
ostatnia odp. 3 lata temu
Paweł
k - opinia (1)
Dramat, codziennie jakis problem, przerywający internet....
ostatnia odp. 3 lata temu
k
Anna - opinia (1)
Masakra nigdy więcej. nie polecam!
ostatnia odp. 4 lata temu
Anna
Klient - opinia (1)
Nie polecam, to jest dramat pod kazdym wzgledem. Biuro obsługi klienta na...
ostatnia odp. 4 lata temu
Klient
Klient - opinia (1)
Nie polecam, to jest dramat pod kazdym wzgledem. Biuro obsługi klienta na...
ostatnia odp. 4 lata temu
Klient
Klient - opinia (1)
brak kontaktu z biurem obsługi klienta, numery tel. nie działają, na maile...
ostatnia odp. 4 lata temu
Klient
niezadowolona klientka - opinia (1)
Jest to najmniej profesjonalny dostawca internetu z jakim kiedykolwiek miałam...
ostatnia odp. 4 lata temu
niezadowolona klientka
Hanna - opinia (1)
Stale są awarie, nie ma dnia by czegoś brakowało, szajs spolszczając brzydkie...
ostatnia odp. 4 lata temu
Hanna
Multidno - opinia (1)
Codziennie ten g@wniany dekoder aktualizuje mi kanały przez co przerywa...
ostatnia odp. 4 lata temu
Multidno
Kama22 - opinia (1)
Podpisałam umowę na internet dla Studenta na 10 miesięcy. Jak dla mnie jest...
ostatnia odp. 4 lata temu
Kama22
maciej - opinia (1)
Skarga na opieszałość Multimedia przy migracji nr tel. z Plus, skutkująca...
ostatnia odp. 5 lat temu
maciej
Basia - opinia (2)
Niestety, aneks do umowy mamy do 31.01.2021 i niestety musimy do tego czasu...
ostatnia odp. 5 lat temu
Basia