Marta - opinia (1) Zdecydowanie odradzam!!! W regulaminie jest napisane, że nieopłacenie... Marta Sama nie wiem (3) Szczerze mówiąc to sama nie wiem, co mam myśleć o tej uczelni. Korytarze... Jana m - opinia (1) Pod koniec roku akademickiego 2011/2012, jesienią z uczelni z kierunku prawo... m
Szkoda czasu i pieniędzy (1) Bardzo, ale to bardzo niesympatyczna uczelnia. Wszystkie kierunki poza prawem... Grzegorz Wcale sie nie dziwie ze na aplikacje najblizej z Gdyni! (2) Prawo i jeszcze raz prawo! To na pewno dla tych, którzy chca sie uczyć.... Student Szczerze nie polecam (1) Odradzam wszystkim zainteresowanym wiązanie swojej przyszłości z tą uczelnią... Bobo MIĘDZYNARODOWY RYNEK SPORTU? (1) Czy jest tu ktoś kto studiuję na tym kierunku ( magisterka ) i mógłby wyrazić... ep Maszynka do robienia kasy (2) To maszynka do robienia pieniędzy. Niestety to porażka. Szkoła powstała... były student Gdyńska Szkoła Prawa (3) Wysoki poziom i wysoka kultura osobista, jest sporo snobskich dzieci, pewnych... Medif Cynthia M - opinia (1) dobra uczelnia ale ja nie sprostalam poziom okazal sie za wysoki i nie dalam... Cynthia M Mam kilka pytań ;P (2) Witam. Chciałabym studiować na WSMSGiP chinoznastwo i mam w związku z tym... ewelinka6125 loko - opinia (4) moze mi ktos napisac czy w tej szkole jest jakiekolwiek zycie towarzyskie? i... loko prawo (3) czy mógłby ktoś podać mi informacje na temat tej uczelni, szczególnie chodzi... ewa duży + (1) jestem bardzo zadowolona z poziomu kształcenia, studia nie są monotonne... studentka zalosna wzgledem czesnych (1) Jestem stuentem IIgo roku SM i juz dawno stwierdzilem wraz z klogami i... sm obiektywnie (1) jako student tej szkoly powiem obiektywnie, jest ok mimo paru kwestii ktore... ; jn (1) wbrew powszechnym opiniom o szkołach praywatynch na tej uczelni naprawde... stosunkowiec Studiuje Prawo na WSMS ale chinoznawstwu kibicuje (1) Jako student/tka prawa na WSMS zlego zlowa na ta uczelnie nie powiem - o... adwokat:) Ogromne rozczarowanie!! (1)