Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce północnej konferencja przeznaczona dla ludzi związanych ze sprzedażą. Od 2012 roku na każdej edycji konferencji gościmy ponad sto osób, dla których zarządzanie sprzedażą to codzienny obowiązek i zarazem przyjemność.
W gronie prelegentów gromadzimy ekspertów zarządzania, komunikacji biznesowej i sprzedaży oraz najlepszych mówców biznesowych inspirujących menedżerów do wprowadzania udoskonaleń w działaniu swoich zespołów handlowych.
Głównym Partnerem Merytorycznym konferencji jest Sandler Training - firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Niektóre z interesujących tematów tegorocznej Morfologii Sprzedaży to: prowadzenie efektywnej polityki cenowej na konkurencyjnym rynku
budowanie strategii sprzedażowych przynoszących sukcesy handlowe na najlepszych polskich przykładach
zwiększanie aktywności handlowców jako droga do sukcesów sprzedaży
najlepsze rady jak budować perfekcyjne prezentacje biznesowe
grywalizacja jako pomoc w motywowaniu handlowców
jaki jest wizerunek handlowców w mediach, skąd się biorą fatalne opinie?
Program Konferencji
08:00-09:00 Moderowana sesja networkingowa (potrzebne co najmniej 30 wizytówek)
09:00-09:10 Uroczyste przywitanie
09:10-09:30 Magia słowa NIE w sprzedaży - Jacek Czarnowski
09:30-10:00 Manipulacja w sprzedaży? TAK! Mądra i skuteczna - Marek Skała
Ile zysków tracimy, bojąc się słowa manipulacja?
Co wolno sprzedawcy, a czego nie - granice manipulacji,
Jak być skutecznym i efektywnym manipulatorem?
Model Manipulacji Megalitycznej - systematyczna praca nad sukcesem w sprzedaży.
10:00-10:30
Jak doprowadzić do tego, aby Twoje prezentacje były skuteczne? - Kamil Kozieł
Jak się wyróżnić wśród wielu innych wystąpień?
W jaki sposób i o czym opowiadać żeby zaciekawiać słuchaczy?
Jak przygotowywać slajdy?
10:30-10:50 Przerwa kawowa
10:50-11:20 Jak projektuje się i wdraża skuteczne strategie sprzedaży? - Piotr Płóciennik
Fundamenty dobrej strategii sprzedaży.
Metody i narzędzia wykorzystywane w budowie strategii sprzedaży.
Przykłady strategii, które spowodowały znaczne wzrosty sprzedaży już w ciągu pierwszego roku ich stosowania.
11:20-11:50 Jak kompleksowo zarządzać polityką cenową przedsiębiorstwa na zmieniającym się rynku? - Maciej Kroenke
Co zrobić by rabaty udzielane przez handlowców nie były zbyt wysokie?
Jak powiązać system motywacyjny z rozsądną polityką cenową?
Jak przygotować zespoły sprzedażowe do wprowadzać podwyżek cen?
Jak rozmawiać z klientami o wprowadzeniu podwyżek cen?
11:50-12:20 Sprzedaż jaka jest- każdy widzi... czyli obraz sprzedaży w filmach i serialach - Rafał Żak
Jakich sztuczek używają medialni sprzedawcy?
Czy znajdziemy choć jednego sprzedawcę, który jest pozytywnym bohaterem?
Skąd bierze się taki obraz świata sprzedaży?
12:20-13:20 Przerwa na lunch
13:20-13:50 Zarządzanie zespołem handlowym i osiąganie ponadprzeciętnych wyników dzięki podniesieniu aktywności zespołu - jak to robić? - Jacek Czarnowski
Czego menedżer sprzedaży powinien pilnować - osiągnięcia końcowego wyniku czy aktywności handlowców?
Jak zbudować kluczowe wskaźniki aktywności handlowej?
Jak aktywność przekłada się na wysokość sprzedaży?
Co robić w wypadkach gdy aktywność jest na wysokim poziomie a sprzedaż na niskim.
14:20-14:50
Jak pokonać problemy handlowców z domknięciem rozpoczętych procesów sprzedaży? - Łukasz Grabowski
Co tak naprawdę motywuje a co demotywuje naszych pracowników?
Dlaczego szkolenia są niewystarczająco skuteczne i dlaczego wiedza handlowa często ulatuje z głowy?
Jakie złe nawyki naszych pracowników, wpływają negatywnie na ich wyniki sprzedażowe?
Przedstawimy aplikację pełniąca rolę wirtualnego superwizora i coacha, która sprawdza wiedzę, monitoruje aktywności i ma wiele innych możliwości.
14:50-15:10 Przerwa kawowa
15:10-15:40 Niekonwencjonalne metody rozwoju zespołu sprzedażowego na przykładzie wykorzystania elementów grywalizacji - Grzegorz Filipowicz
Jak wykorzystywać informacje zwrotne od obsłużonych klientów do poprawy efektywności sprzedaży?
Co zrobić aby CRM, z którego korzystają handlowcy oprócz funkcji analitycznych wzmacniał ich zaangażowanie?
Jak zwiększyć samodzielność handlowców w działaniach rozwijających rynek?
15:40-16:20 Dyskusja panelowa
16:20-16:40 Rozdanie nagród i zakończenie konferencji