stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Morfologia krwi to badanie, które pokazuje czy organizm funkcjonuje prawidłowo. Udział w konferencji "Morfologia Sprzedaży" pozwala na postawienie diagnozy procesom sprzedaży w firmie.

Czy dział sprzedaży działa prawidłowo? Czy firma będzie się rozwijać bezpiecznie?

Zastanów się nad udziałem jeśli stoją przed Tobą ważne wyzwania sprzedażowe:
• utrzymanie lub wręcz zwiększenie poziomu sprzedaży w warunkach spowolnienia gospodarczego,
• trudności z wdrożeniem zmian poprawiających proces handlowy,
• problemy ze zbudowaniem skutecznego zespołu handlowego.

Zajmiemy się tematami kluczowymi dla diagnozy sytuacji sprzedażowej każdej firmy. W tym między innymi:
• skąd mogą się brać porażki handlowców i jak temu zapobiec?
• monitorowanie i poprawianie procesów handlowych,
• wdrażanie zmian,
• sztuka prezentacji handlowych.

Uczestnicy (około 100 osób) - Prezesi i Członkowie Zarządów, Dyrektorzy i Menedżerowie Sprzedaży, Trenerzy Sprzedaży i Zarządzania, Menedżerowie HR.

Na konferencji "Morfologia Sprzedaży" większość prelegentów to doświadczeni mówcy - osoby zawodowo związane z wystąpieniami publicznymi, w tym Członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Prelegenci: Jacek Czarnowski, Romeo Grzębowski, Dariusz Milczarek, Bartłomiej Sołowiej, Grzegorz Turniak i Elżbieta Żurek.

Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody: wartościowe bony szkoleniowe i coachingowe, analiza zespołu sprzedażowego oraz wiele książek.


Program:

08:00 - 09:00 Rejestracja uczestników i sesja networkingowa (Grzegorz Turniak i zespół BNI)
09:00 - 09:15 Przywitanie
09:15 - 09:45 Pozyskiwanie klientów - rola networkingu w sprzedaży (Grzegorz Turniak)
Jak wyjść z każdej konferencji z kieszeniami pełnymi wizytówek potencjalnych klientów?
Jak zamieniać kontakty na kontrakty?
Rola networkingu w pozyskiwaniu nowych klientów.
09:45 - 10:15 Taniec sprzedającego i kupującego - skąd się biorą porażki handlowców (Dariusz Milczarek)
Najczęściej występujące bariery sprzedażowe.
Proces sprzedaży widziany z dwóch perspektyw - sprzedającego i kupującego.
Źródła niepowodzeń handlowców.
10:15 - 10:30 Przerwa networkingowa (Grzegorz Turniak i zespół BNI)
10:30 - 11:00 Różnica między tradycyjnymi a nowoczesnymi systemami sprzedaży (Dariusz Milczarek)
Cechy tradycyjnych systemów sprzedaży.
Dlaczego tradycyjne systemy nie są już tak skuteczne?
Jak sprzedawać w nowoczesny sposób?
11:00 - 11:30 Budowanie zwycięskich zespołów w sporcie i w biznesie (Romeo Grzębowski)
Jak rozpoznać i optymalnie wykorzystac potencjał poszczególnych członków zespołu?
Jak mix różnych talentów i osobowości wpływa na wyniki zespołu?
Jakim jestem liderem i jak mój styl działania wpływa na zespół?
11:30 - 12:00 Efektywne monitorowanie procesu sprzedaży. Jak szybko odkrywać i naprawiać nieprawidłowo działające elementy procesu? (Jacek Czarnowski)
Analizowanie procesu sprzedaży.
Określanie obszarów wymagających rozwoju.
Definiowanie rodzaju potrzebnego wsparcia.
12:00 - 13:00 Przerwa na lunch
13:00 - 13:30 Jak menedżer sprzedaży powinien zarządzać swoim czasem na przykładzie Personal Efficiency Program? (Bartłomiej Sołowiej)
Główni pożeracze czasu.
Jakich metod używać do mapowania i kontroli realizowanych działań?
Dobre nawyki i kalendarz menedżera sprzedaży.
13:30 - 14:00 "Gdy góra lodowa topnieje." Jak skutecznie wdrożyć zmianę w dziale handlowym wywołując prawdziwe zaangażowanie? (Romeo Grzębowski)
Jak uniknąć typowych błędów podczas wdrażania zmiany?
Jak wywołać prawdziwe zaangażowanie u uczestników zmiany?
Jak zminimalizować opór wobec zmiany?
Inspiracją jest przypadek zasadniczej zmiany wprowadzanej w dziale handlowym jednej z dużych polskich firm.
14:00 - 14:15 Przerwa
14:15 - 14:45 Umiejętność występowania publicznego z perspektywy menedżera sprzedaży (Elżbieta Żurek)
Cechy i struktura dobrego wystąpienia lub prezentacji.
Jak wzmacniać przekaz obrazem?
Podnoszenie umiejętności występowania publicznego na przykładzie idei Klubów Toastmasters?
14:45 - 15:00 Praktyczne problemy menedżerów sprzedaży. Jak wzmacniać swój zespół?
Jak skutecznie modyfikować proces sprzedaży? Wstęp do dyskusji (Jacek Czarnowski)
Trudności w diagnozowaniu problemów w organizacjach sprzedażowych.
Rola menedżerów we wdrażaniu nowych umiejętności.
Efektywność szkoleń sprzedażowych.
15:00 - 15:15 Największe trudności w sprzedaży i w zarządzaniu sprzedażą wymienione przez uczestników konferencji - tematy do dyskusji ekspertów.
15:15 - 15:45 Dyskusja ekspertów - odpowiedzi na pytania z sali dotyczące najważniejszych problemów sprzedażowych uczestników konferencji. (Prowadzący - Jacek Czarnowski)


Formularz zgłoszeniowy

www.morfologiasprzedazy.pl

Przeczytaj także