stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż. To największa tego typu cyklicznie odbywająca się konferencja w północnej Polsce. Pierwsza edycja odbyła się w listopadzie 2012.

sty 17

piątek

Gdańsk,
bilety 269 - 947 zł
mar'25 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
To wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie szukających sposobów na:
- zwiększenie sprzedaży;
- wzmacnianie zaangażowania zespołu;
- poprawianie efektywności handlowej i związanej z obsługą klienta;
- lepsze zarządzanie zespołem sprzedażowym;
- bardziej skuteczną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Tematyką tegorocznej konferencji będą między innymi:
- Staramy się, ciśniemy zespół, bo i tak na końcu najważniejszy jest wynik. Jak pilnować liczb w sprzedaży?
- Psychologia cen, co powoduje, że za niektóre produkty jesteśmy w stanie więcej zapłacić?
- Jak wykorzystać FB do sprzedaży, jak działania na FB mogą przełożyć się na spotkania handlowe z klientami?
- Design thinking w sprzedaży, jak zaprojektować swój produkt lub usługę żeby podnieść sprzedaż?
- Czy my wybieramy handlowców czy oni wybierają nas? Dobry pracownik jest dobrem rzadkim - jak się wyróżnić na rynku pracodawców szukających handlowców?
- Jak sprzedawać bez sprzedawania? Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem?
- Mity w zarządzaniu sprzedażą - jakie one są i jak im nie ulegać?
- RODO - czy normalna sprzedaż w dzisiejszych czasach jest jeszcze możliwa? Jak się odnaleźć w nowych przepisach i nie zwariować?

ZAPRASZAMY:
- Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
- Właścicieli firm;
- Dyrektorów Handlowych;
- Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
- Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
- Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
- Menedżerów Marketingu;
- Brand/Product Menedżerów;
- Specjalistów ds. Marketingu.

PROGRAM

8:00-9:00 Rejestracja uczestników

9:00-9:10 Przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski

9:10-9:50 Czy Twoja firma organizuje konkurs na handlowca, czy to raczej kandydaci na handlowców organizują konkurs na najlepszego pracodawcę? - Jacek Czarnowski Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę?
Jakimi kryteriami mogą kierować się kandydaci? Jak przyciągnąć najatrakcyjniejszych pracowników?

9:50-10:30 Jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline? - Agnieszka Chabrzyk

Podczas prelekcji dowiemy się na temat:
- najnowszych trendów: ścieżka klienta od online to offline
- jak budować skuteczne kampanie sprzedażowe na Facebooku
- jak mierzyć wpływ kampanii online/mobile na FB na ruch i sprzedaż offline
- przedstawione zostanie case study oraz lista najlepszych praktyk dla B2B/B2C

10:30-10:50 Przerwa kawowa

10:50-11:30 Sprzedaż dobrze zaprojektowana. Jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia? - Piotr Grocholiński

Tradycyjne biznesy są dziś wypierane przez nowoczesne modele, które zmieniają oczekiwania klientów. Przejazd taksówką, nocleg w hotelu, czy pobyt zagranicą są w pełni zarządzane z poziomu smartfona. Konsumenci zamiast tradycyjnie kupować rzeczy na własności (np. samochody) preferują płacić za używanie produktu w sytuacji, w której występuje potrzeba. Zrozumienie doświadczenia klienta i podróży klienta nabiera coraz ważniejszego znaczenia, gdyż klienci wchodzą w relacje z firmami za pośrednictwem niezliczonych punktów interakcji, wieloma kanałami, a w swojej ocenie kierując się subiektywnym wrażeniem. Na konferencji wyjaśnię jak dzięki design thinking stworzyć mechanizmy pozwalające dostarczać i mierzyć doświadczenia swoich klientów i przez to podnosić wartość sprzedaży.

11:30-12:10 Dlaczego Ikar nie lata? 4 mity zarządzania sprzedażą. - Tomasz Targosz
Zarządzanie sprzedażą nie może być dzisiaj takie, jak jeszcze kilka lat temu. mu. To, co sprawdzało się na wcześniejszych pokoleniach, dzisiaj zostaje rozliczane przez osoby urodzone pod koniec 20 i na początku 21 wieku. Zmierzymy się z 4 zasadami, czy też działaniami, które powtarzane przez lata dzisiaj mogą bardziej szkodzić, przez co nie tylko nie wyrabiamy planów sprzedażowych, ale nawet tracimy pracowników.

12:10-12:50 Jak analizy i wskaźniki przyczyniają się do wzrostu wyników. Controlling sprzedaży. - Anna Sperska

Czym jest controlling sprzedaży? W jaki sposób controlling sprzedaży może przyczynić się do wzrostu wyników firmy? Jakie wskaźniki wykorzystywać, by dbać o finansową stronę sprzedaży? Jak prowadzić proces ciągłego doskonalenia w sprzedaży? Podczas prelekcji poruszone zostaną "twarde" aspekty zarządzania sprzedażą. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób wykorzystać controlling sprzedaży, by stał się dla menedżera rzeczywistym wsparciem, a nie tylko dodatkowym obowiązkiem.

12:50-13:50 Przerwa na lunch

13:50-14:30 Tytuł prelekcji - Prowadzący

14:30-15:10 RODO - o czym warto pamiętać podczas sprzedaży e-commerce/telemarketing/D2D i dalszej obsługi klienta. - Agnieszka Cwalina-Kowalewska

Zmiany z zakresu ochrony danych osobowych:

- Jak prowadzić marketing bezpośredni po RODO?
- Kiedy potrzebna jest zgoda na przetwarzanie danych?
- Czy kanał komunikacji ma znaczenie?
- Jakie nowe prawa ma klient?
- Nowe obowiązki w procesie obsługi klienta.
- Co nam grozi?
- Więcej o Agnieszce Cwalinie-Kowalewskiej

15:10-15:30 Przerwa kawowa

15:30-16:10 Trening 2.0.: Jak wyleczyć szkolenia handlowców ze schizofrenii? - Paweł Fortuna
Bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego. Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z Klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być. Szczegółowo opisałem to w książce "Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta" (PWN), a opowiem w trakcie naszego spotkania... Zapraszam!

16:10-16:50 Psychologia cen - dlaczego płacimy tyle, ile płacimy? I czy jesteśmy w stanie tym sterować? - Paweł Tkaczyk

Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi?

16:50-17:00 Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    599-699 zł
Rejestracja na stronie: www.morfologiasprzedazy.pl/

Przeczytaj także