MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to VI edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.
www.morfologiasprzedazy.plhttps://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazyhttps://www.youtube.com/channel/UCIir-PFLTXbDcIAee3YimOATermin: 16 listopada 2016
Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Amber Expo w Gdańsku
Uczestnicy: 150-200 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych;
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training - światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
HITY VI edycji:
- Nowatorski spektakl w konwencji Mentoring Theater o meandrach zarządzania i sprzedaży w wykonaniu Milczarek Bukowski Trio.
- Wywiad z prof. Andrzejem Szahajem na kontrowersyjny temat - Czy kapitalizm jest zepsuty? Jeśli tak - to jak to wpływa na sprzedaż?
- Jacek Kotarbiński - Jak znaleźć synergię w działaniach zespołów marketingu i sprzedaży? Czy to w ogóle możliwe?
Program tegorocznej konferencji:
- MENTORING THEATER - Niecodzienny spektakl umożliwiający przyjrzenie się relacji szef-podwładny, sprzedawca-klient czy lider-zespół z perspektywy fotela teatralnego. Sprzedaż i przywództwo widziane w krzywym zwierciadle z pokazane z dynamiką i dużą dawką humoru. - Milczarek Bukowski Trio
- Sprzedaż to kwintesencja kapitalistycznego modelu gospodarki. Jak sytuacja, w której kapitalizm wyraźnie "się popsuł" wpływa na dzisiejszą sprzedaż i zarządzanie zespołami sprzedażowymi? - wywiad z prof. Andrzejem Szahajem
- Jak Elf i Krasnolud z "Władcy pierścieni" szukali złotej formuły - czyli jak znaleźć synergię we współpracy sprzedaży z marketingiem? - Jacek Kotarbiński
- W jaki sposób wdrożenie Customer Experience Management może wesprzeć sprzedaż w twojej organizacji? - Marta Bryła-Gozdyra
- Czy w Twoim zespole pracują odpowiedni handlowcy? Jak znaleźć właściwych ludzi i rozwijać ich po przyjęciu do organizacji? - Jacek Czarnowski
- Taktyczne zarządzanie sprzedażą. Jak przełożyć strategię sprzedaży na działania zespołu handlowego? - Agnieszka Grostal
- Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, czyli długoterminowy plan na efektywny zespół sprzedażowy. - Maciej Cichocki, Norbert Grzybek
- Czy jesteśmy skazani na kij i marchewkę? Nowe narzędzia motywacyjne w sprzedaży. - Tomasz Kalko