Niemiła obsługa (1)
Trafiłam na bardzo niesympatycznego młodego pracownika w środkowym okienku...
ostatnia odp. 10 lat temu
Katarzyna
Naliczanie nierealnych opłat !!! (1)
Złodziejskie naliczanie oplat od monitów za brak srodków w systemie...
ostatnia odp. 10 lat temu
Piotr
brak słów (2)
Bank BGŻ to jest jedna wielka pomyłka jeśli to można nazwać bankiem załoga w...
ostatnia odp. 10 lat temu
klient
GORACO POLECAM (2)
Pani Kierowniak Annia, bardzo dobrze zna produkty banku (czego nie mozna...
ostatnia odp. 10 lat temu
dominika
dramat (1)
Odradzam skorzystanie z placowki getin banku przy podwalu staromiejskim w...
ostatnia odp. 10 lat temu
klient
Polski bank ludzkie podejście do klienta (1)
To bank w którym załoga rozpoznaje swoich klientów i pamięta od razu po...
ostatnia odp. 10 lat temu
Ryszard
Bardzo dobry i przystępny Bank (1)
Dobra i przyjazna obsługa. Personel posiadający wiedzę w zakresie oferowanych...
ostatnia odp. 10 lat temu
MGM
Porazka (3)
Wlasnie czekam w kolejce. 3 osoby oczekujace przede mna. Obslugiwana jedna...
ostatnia odp. 10 lat temu
Grzegorz
szybka obsługa, mili pracownicy, dobre warunki prowadzenia konta.... (1)
mam w tym banku konto od 2 lat, sprawy zazwyczaj załatwiam osobiście i zawsze...
ostatnia odp. 11 lat temu
MJ
brak szacunku i profesjonalizmu (1)
Do wszystkich, którzy zamierzają się wybrać do getinbanku przy Podwalu...
ostatnia odp. 11 lat temu
Leszek Borkowski
Totalna niekompetencja i żal (1)
Wraz z mamą mamy lokatę w Banku Pocztowym, za każdym razem kiedy idę odebrać...
ostatnia odp. 11 lat temu
Dawid
Mydlenie oczu i beznadziejna obsługa (1)
Zainteresowany założeniem własnej działalności sprawdziłem stronę internetową...
ostatnia odp. 11 lat temu
February
BRAK ODDZIAŁÓW , TELEFONY WIDMO (3)
NA CAŁY GDAŃSK ISTNIEJE TYLKO JEDEN ODDZIAŁ,TELEFONY SĄ NIE ODBIERANE, ANI...
ostatnia odp. 11 lat temu
KLIENT
polisa (1)
w maju zaniosłem polise za dom mam potwierdzenie a dostałęm pismo że muszę w...
ostatnia odp. 11 lat temu
tygrys888888
UWAGA !!! OMIJAJCIE TEN BANK (1)
Notoryczne problemy z tą firmą i obsługą konta online drogie produkty brak...
ostatnia odp. 11 lat temu
klient
odradzam stanowczo (1)
Najgorsza obsluga i to uważam o calym podejsciu pko do klienta malo...
ostatnia odp. 11 lat temu
malgorzara
dwie wizyty po godzinie zeby wplacic kase (2)
za pierwszym razem jakaś Pani siedziała w kasie 40 minut ,( do momentu aż sie...
ostatnia odp. 11 lat temu
mateusz
kredyt hipoteczny (1)
Właśnie podpisałem umowę o kredyt na zakup mieszkania przede wszystkim dzięki...
ostatnia odp. 11 lat temu
Lech
Numerki do kolejki (4)
Nie wiem kto wpadł na taki pomysł, ale już dawno powinno to być zrobione....
ostatnia odp. 11 lat temu
Jan z Warszawy
Totalna niemoc, niekompetencja i lekceważenie klienta (1)
Złożyłem wniosek o zmianę podst. danych firmowych na rach.firmowym....
ostatnia odp. 11 lat temu
Jarosław