REWELACJA (2) Toyota Corolla Verso 2005 Pewien mechanik niefortunnie odkrecil swiece, a... Kuba krzysztof - opinia (1) Bardzo dobra obsługa , dogodny oraz szybki termin realizacji napraw,... krzysztof Program PEWNE AUTO (2) Kupiłem ich auto 2 letnie w programie pewne auto Toyote Corolle jaki bylem... Tomek
polecam dział części zamiennych Toyota Carter (4) witam w sumie chciałbym napisać kilka dobrych słów pod adresem chłopaków z... Paweł Kompletny bałagan (1) Umówiłem się na naprawę sprężyn w siedzeniach powiadomiony o konieczności ich... witek Rewelacyjny serwis naprawczy (1) Rewelacyjna obsługa, szybkość i rzetelność naprawy. Biuro - Pani Karina i Pan... Agnieszka Serwis bardzo słaby ! (1) Jeżeli chodzi o salon samochodowy to naprawdę obsługa od wejścia do wyjścia... Jan drogo,drogo,drogo (3) skandal za przegląd yarisa na 60.000 1500 złoty.cała... bartek Dział części zamiennych tragedia (2) Pan z częsci zamiennych nie wiem nie pamiętam nazwiska, lecz wyróżniał się... Pan Mirosław DOBRZE RADZĘ NIE SERWISUJCIE TAM SAMOCHODÓW (2) Serwis na poziomie "zerowym", podejście do klienta było tragiczne. Jedyną... Arkadiusz neogobius - opinia (2) Nie polecam!!! Ja miałam taką sytuację, że pani w recepcji nawet nie... neogobius Pewne Auto tylko w Carterze (1) Polecam zakup samochodu używanego w komisie w Oliwie w Salonie Toyoty. Kupuję... Zbigniew miła i fachowa obsługa (2) miła i fachowa obsługa, doradcy na wysokim poziomie potrafią zająć się... leszek to fachowcy! (1) Witam, parę dni temu byłam w serwisie ze swoja Toyotą Avensis, auto jest po... Katarzyna tam pracują profesjonaliści (1) Witam, miałam przyjemność kupić samochód marki Toyota w salonie w Carterze,... Katarzyna Nie odbierają (1) Próbowałem połączyć się z serwisem, niestety pięciokrotne próby uzyskania... Leszek BARDZO POLECAM!!!! (1) Bardzo polecam dział części. Miła obsługa, Pan Habryłło do którego trafiłam... Marta koszmar (1) małe niedomówienia - za wymianę żarówek w aucie na gwarancji skasowano mnie... magda Dokończenie opinii "Klient traktowany jak petent" (1) Jeden z pracowników potrafił nawet powiedzieć,że mnie nie obsłuży bo już... Michał Klient traktowany jak petent (1) Obsługa klienta w serwisie pozostawia wiele do życzenia. Do tej pory byłem... Michał