Serwis-naprawa samochodu (1)
Dowiadywałam się o cęnę usługi telefonicznie-w Carterze było najtaniej, potem...
ostatnia odp. 15 lat temu
Gośka
Tragedia!!!!!!!! (1)
Jak komputer nie pokazuje to już koniec, nikt niczego nie wie, mimo, ze...
ostatnia odp. 15 lat temu
MATI
OK (1)
Ocena pozytywna, zwłaszcza w porównaniu z Chwaszczynem (tam TRAGEDIA). Bywały...
ostatnia odp. 15 lat temu
Cherry
Wymiana wkładki zamka (1)
Trzy telefony,dwa razy odwiedziny w sewisie,stracone siedem godzin i jestem w...
ostatnia odp. 16 lat temu
Witold Skrzydłowski
Pełen profesjonalizm :) (1)
Rzeczowa, miła i fachowa obsługa, doradcy wiedza co zrobić, aby klient...
ostatnia odp. 16 lat temu
Adam
Elektronik prawie pewien..!!! (1)
Byłem z Lexusem LS 400 .Mieli postawić diagnozę na temat niedziałącego...
ostatnia odp. 16 lat temu
Tomasz
marnie! (1)
Potwierdzam wszystkie uwagi przedstawione przez autora podpisanego nickiem...
ostatnia odp. 17 lat temu
koko
Toyota sprzedaje dużo samochodów- to niestety widać w Carterze (1)
Sobotnie popołudnie. Pusto w salonie. Podchodzimy z żoną do modelu Avensis i...
ostatnia odp. 17 lat temu
Canayma
Oceniać sprawiedliwie (1)
Witam, a moze tak oceniając serwis nie obrażać przy tym pracowników...
ostatnia odp. 17 lat temu
Anulka56
okej (1)
plusy i minusy - wykryto wadę, której nie potrafiono wykryć w chwaszczynie i...
ostatnia odp. 17 lat temu
jarkwiat
Ja będę omijać (1)
Panuje tam jeden wielki bałagan, doradcy nie przekazują sobie informacji,...
ostatnia odp. 17 lat temu
klient