Nad Rzeczką

Przedszkola Żłobki

Pruszcz Gdański, Podkomorzego 20

Krystian - opinia (1) Nie polecam! Nic więcej dodać nic ująć. Krystian POLECAM JAK NAJBARDZIEJ!! (1) Witam! Gorąco polecam, dla mojej pociechy to po prostu "drugi dom", wspaniała... rodzic Jesteśmy zadowoleni. (1) Córka przez ostatni rok chodziła do żłobka - panie przemiłe, mała zadowolona,... Monika
dobry wybór (1) Witam, po przeczytaniu opini nasuwa mi się myśl że nie wszyscy czytają ze... Ania Polecam również... (1) Nie mam za dużego doświadczenia w "sprawdzaniu" przedszkoli, ponieważ dopiero... Przemek polecam, bez zastrzeżeń (1) Witam, przeraziła mnie informacja udzielona na forum o "półproduktach" w... Grzegorz Polecam! (1) Po przeczytaniu komentarzy a w szczególności tych negatywnych, zacząłem sie... Ojciec Janusz zmiany - niekoniecznie na lepsze (1) Moja córka chodzi do przedszkola już kolejny rok więc moglismy obserwować... Alicja Nie polecam (1) Nie polecam tego przedszkola...stawiaja na zyski a nie na dobro dzieci... anna Najbardziej profesjonalna placówka w trójmieście (1) Uważam że była, jest i wszystko wskazuje, że będzie rosnąć dalej w siłę i... Joanna Świetna placówka…… (1) Zdecydowanie polecam ta placówkę i dla najmłodszych maluszków, jak i... mama z przyszłym wychowankiem Polecam (1) Nie rozumiem tych opinii pisanych poniżej. Moja córka nie uczęszcza do żłobka... astkaa Było świetnie - było... (1) Niestety zmieniłam opinię. Było to miejsce wyjątkowe, wydaje mi się, że nawet... Ewa Woźniak Ewa Woźniak - opinia (10) Witam Do żłobka Nad Rzeczką od 6 miesięcy "chodzi" nasza obecnie 10... Ewa Woźniak dobra opieka (1) Synek do żłobka zaczął chodzić od sierpnia 2013 r. Bardzo szybko się... Joanna To BYŁ świetny żłobek (1) BYŁ,bo już nie jest.Wszystko za sprawą nowej Pani Dyrektor i pewnie także... Tata Tomek opinia rodzica (1) Witam serdecznie, Z żłobka byliśmy razem z żoną bardzo zadowoleni. Nasz synek... Przemysław Knap bardzo polecam (1) ufff Nasze dziecko chodziło wcześniej do Czwórecz