Szewczyk Ewa - opinia (1) Świetne warsztaty , wiedzą przekazana w sposób prosty i przejrzysty .Zajęcia... Szewczyk Ewa Kasia - opinia (1) Jestem po kursie podstawowym i jestem mega zadowolona, samo prowadzenie kursu... Kasia Gosia - opinia (1) Kurs podstaw fotografii bardzo przystępnie poprowadzony. Gosia