szczęśliwy rodzic - ocena (2) Szkoła otrzymała nowego chętnego do pracy dyrektora p. Bartosza Chyś i... szczęśliwy rodzic A.M - ocena (1) Wykwalifikowana kadra, kameralna szkoła, wspaniałe zajęcia dodatkowe! A.M Paweł Kunda - ocena (1) Pracuję w szkole Fregata od kilkunastu lat, uczęszcza do niej moich dwóch... Paweł Kunda