Studian E-learning (1) Studia na WSTiH w trybie e-learning sa naprawde godne polecenia. Przez 5 lat... Michal S Wrażenia ogólne (1) Generalnie jestem zadowolona z tego, że wybrałam tą szkołę. Jest bardzo... Kasia POLECAM (1) Skończyłam studia w WSTiH (lic. i mgr), jestem zadowolona, polecam... Zuzanna
wstih- studia niestacjonarne lic i mgr (1) polecam! po ukończeniu licencjatu zdecydowałam się również na studia... kejt Egzaminy (1) Witam,czy jest tu ktoś studiujący na tej uczelni?pamietacie egzaminy? Na co... B. Jestem bardzo zadowolona z wyboru WSTiH (1) WSTiH to uczelnia branżowa, od lat w rankingach na topowych miejscach. To... Ela Kończę licencjat, idę na II stopień :) (1) Dobra szkoła. Zajęcia z praktykami i kadrą akademicką Trójmiasta. Ciekawe... Ala Wybieram się! (1) Mam sporo znajomych, którzy są tu na studiach lub już skończyli. Same dobre... Magda Ja polecam (1) Jestem studentka pierwszego roku. Zastanawiałam się na początku czy nie... Kkatarzyna Rzetelna uczelnia (1) Poziom nauczania jest taki sam jak na innych uczelniach w Trójmieście, gdyż... Absolwentka POLECAM (1) Poziom nauczania jest taki sam jak na innych uczelniach w Trójmieście, gdyż... Studentka Nie żałuję wyboru (1) Poziom nauczania jak w uczelniach państwowych - wykładają w dużej mierze... Magda Polecam (1) W tej Uczelni zrobiłam licencjat i magisterkę. Polecam. Magdalena Totalna porażka (1) Poziom nauczania jest tak żenujący, że wakacje miałam już od połowy kwietnia... Studentka NIE POLECAM!!!! (1) Witam. Jestem studentką pierwszego roku na WSTiH. Nie polecam tej szkoły!!!... G.A. wstih (4) moim zdaniem uczelnia warta uwagi, ale dla osób, które wiedzą czego chcą. To... ona Obrona pracy licencjackiej luty 2013 (5) Witam czy ktoś z was broni pracę licencjacką w lutym/marcu i ma pytania... Gosia pani w kasie (1) witam wszystkich uczących lub chcących uczyc sie w WSTiH ,co do samej szkoly... studentka wstih (3) bede skladac swoje dokumenty na pierwszy rok turystyki i rekreacji, jaka... zośka ostr