stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

1 lutego 2013 r. w Gdańsku odbędzie się konferencja Social Media Convent przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych. Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends wypełnione ciekawymi prezentacjami zaproszonych ekspertów, Case Study Festival, konkurs, w którym zmierzą się agencje oraz Social Media SuperStars, wyzwanie dla specjalistów, w którym skonfrontują swoją wiedzę i umiejętności w specjalnym teście.

lis 8

piątek, g. 18:00

Gdynia,
Wstęp wolny
Wydarzenie organizowane jest przez agencję Feeltz. Gościem specjalnym, który poprowadzi konferencję będzie Lasse Chor.

- Social Media Convent ma na celu przekazanie cennej wiedzy, skupienie się na najnowszych trendach i sposobach wykorzystania social media przez marki. Będzie to też świetna okazja do integracji, wymiany myśli i doświadczeń, a także dobrej zabawy. Każdy może podjąć wyzwanie i walczyć o tytuł Social Media SuperStar. Liczymy na zaciętą rywalizację. Po konkursowych emocjach, zaprosimy wszystkich na afterparty, więc warto zarezerwować sobie też wieczór - mówi Marta Laskowska, Feeltz.

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Konferencja ma być organizowana cyklicznie, 1 lutego 2013 r. odbędzie się jej pierwsza edycja.

- Social Media Convent to impreza, o której już w tej chwili wiem, że wejdzie na stałe do mojego corocznego kalendarza wydarzeń branżowych. Poza wystąpieniami znanych osób związanych z internetem, impreza będzie miała również wiele elementów niespotykanych dotąd na żadnym evencie branżowym. A wszystko w Gdańsku - miejscu bardzo przyjaznym zarówno przedsiębiorcom internetowym, ludziom związanym z social media oraz blogerom - mówi Michał Sadowski, Brand24.

SOCIAL MEDIA TRENDS


Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media, a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.

CASE STUDY FESTIVAL

Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.

SOCIAL MEDIA SUPERSTARS

Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 - Social Media SuperStar.

PROGRAM:

10:00 - 10:50 - Rejestracja uczestników
11:00 - 14:30 - Social Media Trends
1) Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media
Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz
2) Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu.
Michał Sadowski, Brand24
3) A dlaczego nie Twitter?
Rafał Janik, Think Media
4) Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta
Michał Górecki, Grupa Heureka
5) Social Media Optimisation, ROI i KPI - wspomnienia 2012 i prognozy na 2013
Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender
6) Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba.
Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,
14:30 - 15:15 - Lunch
15:15 - 16:00 - Test Social Media SuperStars
16:00 - 17:30 - Case Study Festival
1) Jak media mogą wykorzystać social media
Filip Cieślak, Wirtualna Polska
2) Prezentacje konkursowe
Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00
Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    200 zł
Koszt imprezy to 200 zł brutto (w cenę wliczony jest udział 1 osoby + obiad i afterparty)
Dla agencji startującej w konkursie koszt to 350 zł brutto