stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Dwa dni wykładów, spotkań z reprezentantami topowych marek, polskimi i zagranicznymi ekspertami social media oraz przedstawicielami światowych sieci społecznościowych, a ponadto konkurs na najlepszą kampanię 2015 roku i niezapomniany afterparty - to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników czwartej edycji Social Media Convent w dniach 21 i 22 kwietnia 2016. W tym roku agencja Personal PR, organizator konferencji, zaprasza również do udziału w wykładach oraz w strefie wystawienniczej towarzyszącej wydarzeniu.

mar 18-19

wtorek - środa

bilety 1200 - 2290 zł
Na stronie www.socialmediaconvent.pl rozpoczęto już zapisy oraz rejestrację zgłoszeń do Social Media Expo i do konkursu Case Study Festival. Ta ostatnia potrwa tylko do 30 marca.

21-22 kwietnia po raz czwarty spotkają się w Gdańsku autorytety świata social media. Social Media Convent, jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych, ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności. Na scenie konferencji gościli już m.in. Prezydent Lech Wałęsa; Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Ali Jafari i Katie Lampe z Twittera; Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner; Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. W tym roku, dodatkiem do prelekcji będą m.in. prowadzone przez ekspertów warsztaty.



PROGRAM

Dzień 1:

8:30 Rejestracja
9:30 Karol Paciorek - Jeśli gadasz bzdury, przynajmniej okraś je piersiami. Faktchecking w internecie
9:50 Hubert Tworkowski / Filip Cyprowski - Co ma wspólnego hip-hop i disco polo w social media?
10:10 Agnieszka Stelmaszczyk / Karolina Liberka - Za stara na Snapa, za młoda, aby umrzeć
10:30 Karol Jurga - Jak robić dobre wideo w social media. Bo słabe wideo jest po prostu słabe
10:50 Aleksandra Mokwa - Facebook jak Karolak, czyli linia najmniejszego oporu
11:10 Grzegorz Borowiecki / Paweł Szczepaniec - W Social Media liczą się ludzie
11:30 Tom Fox - How prepare brands for EURO 2016 and Olympic Games?
12:05 Lunch Break
12.50 Rozmowa expertów - Co wolno w social media?
13:20 Anna Mroczka / Sebastian Kaczor - Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę. Profil gracza w Social Media
13:50 Cezary Korycki - #meksykanskafala - między pilotem a social media
14:10 Karolina Hytrek-Prosiecka - Jak nie strzelić sobie samobója?
14:30 Seweryn Domagała - Najbardziej Angażujące Wydarzenie
14:50 Mark Little - The strong connection of Twitter and media and how media can use Twitter to drive attention and engagement around the content
15:20 Monika Czaplicka - Jak być skutecznym hejterem?
15:40 Przemysław Dzienuć - Promocja Pierwszej Internetowej Ramówki wideo w kanałach social media grupy Onet-RASP
16:00 Mateusz Ossowski - Wykorzystanie Marketing Automation w social media
16:20 Case Study Festival
20:00 Afterparty

Dzień 2:

8:30 Rejestracja
9:30 Dariusz Szpak - Jak pojawić się w Sotrender Fanpage Trends, czyli dialog w służbie KPI
9:45 Pitch reklamowy
9:50 Michał Sadowski - Rola analityki w budowaniu biznesu
10:10 Yan Luong - Social Media for Good in the Native Publishing Era
10:45 Philippe González - Instagram, the social-photography revolution
11:20 Kamil Bolek - Pokolenia AdBlocka. Jak do niego dotrzeć?
11:55 Agata Lipiec / Maciej Buczkowski - Ubezpieczenia? Przecież to nuda! O komunikacji PZU w mediach społecznościowych
12:15 Michał Górecki - Prawdziwy produkt, prawdziwe wyzwania
12:30 Lunch Break
14:05 Julia Izmałkowa / Fergus O'Hare - Getting to know ourselfies
14:45 Anna Kostro / Tomasz Sulewski - Są łatwiejsze sposoby na reklamę. Orange w świecie "Minecraft"
15:05 Tomasz Przeździecki - #Wyborcze zwycięstwo. Ze świata digital do TV
15:25 Kaja Królikiewicz / Łukasz Walter - Kampania promująca 5. sezon Warsaw Shore
15:45 Przemysław Staroń - Jak stalkować uczniów w mediach społecznościowych? Warsztat belfra
16:15 Warsztaty - Philippe González - Innstagram basic tips for Community managemnt staff
16:15 Warsztaty - Yan Luong - Current social media trends -Q &A session and workshop



- Social Media Convent z roku na rok coraz więcej oferuje uczestnikom. Podczas tegorocznej edycji, oprócz dwóch dni wypełnionych spotkaniami, wystąpieniami, wiedzą, inspiracjami i informacjami z zakresu budowania i planowania kampanii w social media, proponujemy kolejną nowość - praktyczne warsztaty ze specjalistami, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić tajniki wybranych narzędzi - mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. - To tylko jedna z atrakcji, o których więcej powiemy już wkrótce!

W tym roku po raz pierwszy wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.

- Konferencja Social Media Convent od lat przyciąga największe nazwiska w branży, chcemy jednak, by równe szanse na pokazanie swoich często innowacyjnych i ciekawych rozwiązań miały wszelkiej wielkości rozwijające się projekty związane z branżą mediów społecznościwych. W ubiegłym roku sposobem na to były kilkuminutowe prezentacje na scenie, ale ponieważ zainteresowanie możliwością wystąpienia było naprawdę spore, w tym roku zdecydowaliśmy się powiększyć konferencję o kolejną przestrzeń, EXPO - przeznaczoną dla firm, które szukają sposobu na dotarcie ze swoim produktem do dużych marek, współpracę czy spotkanie z przedstawicielami mediów społecznościowych - podkreśla Karolina Janik.

Podczas konferencji nie zabraknie również corocznego konkursu na najlepszą kampanię realizowaną w roku ubiegłym w mediach społecznościowych. Podczas Case Study Festival agencje rywalizujące o tytuł Social Media SuperStar pokażą, w jaki sposób przeprowadzone przez nich działania np. marketingowe czy CSR-we wykorzystują potencjał social media. Oceni ich jury specjalistów oraz publiczność.

- Case Study Festival to stały element Social Media Convent. W poprzednich latach emocje podczas prezentacji oraz narad jury naprawdę gorące. Liczymy, że w tym roku, w związku z tym, że wykorzystanie social media w kampaniach rośnie, a integracja kanałów komunikacji z użytkownikami poprzez social rozwija się dynamicznie, napłynie do nas jeszcze więcej ciekawych zgłoszeń - dodaje Karolina Janik.

Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie www.socialmediaconvent.pl.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    552,50 - 651,90 zł
  • Przedsprzedaż
    504,30 zł
SOCIAL MEDIA EXPO
Bilet dla dwóch przedstawicieli firmy. W cenie: stolik, dostęp do prądu i WiFi. Bilet na EXPO nie umożliwia wstępu na prelekcje.
30 Marca 2016, 23:59 553,50 zł

Bilet STANDARD
Dwudniowy bilet na wszystkie prelekcje. W cenie również: możliwość odwiedzenia Social Media Expo i afterparty. Do nabycia od 31 marca.
Jeszcze niedostępne
od 31 Marca 2016 (Czwartek) 651,90 zł