Organizatorzy odbywającej się 21 lutego 2014 r. w Gdańsku ogólnopolskiej konferencji Social Media Convent przedstawiają gościa specjalnego, który weźmie udział w drugiej edycji wydarzenia.
Gościem specjalnym imprezy i prelegentem jest
Ali Jafari, Vice President of Direct Sales, Europe, Twitter. Ali Jafari odpowiada za sprzedaż, relacje z klientami i marketing Twittera w Europie. Wcześniej był szefem działu sprzedaży Twittera i gdzie odpowiadał za działania reklamowe oraz za rozwój firmy na nowych rynkach zagranicznych. Przedtem przez pięć lat pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu internetowego w Shutterfly. Ali posiada szerokie doświadczenie w takich dziedzinach jak: finanse, rozwój biznesu i sprzedaż, które zdobył
w takich firmach jak: Ask.com i Excite@Home.
Ali Jafari przyjął zaproszenie od Rafała Janika, partnera merytorycznego i współorganizatora Social Media Convent, jednego z autorów pierwszego raportu na temat Twittera w Polsce.
- Zarówno jako fan Twittera i osoba z branży, bardzo cieszę się, że tak ważny przedstawiciel Twittera wystąpi w Polsce po raz pierwszy właśnie na Social Media Convent w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER - mówi Rafał Janik.
Na wydarzeniu nie zabraknie doskonałych ekspertów z Polski. W gronie prelegentów drugiej edycji znaleźli się m. in.: Michał Górecki, Michał Sadowski, Dima Słupczyński, Monika Czaplicka, Aleksandra Mokwa, Mateusz Belattaf, Yuri Drabent oraz przedstawiciele Sotrender.
- Tak jak w zeszłym roku, zaprosiliśmy świetnych prelegentów, którzy poza wysokim poziomem merytorycznym, nadadzą swoim wystąpieniom niestandardowy charakter. Planujemy też dodatkowe niespodzianki dla uczestników, ale przede wszystkim cieszy nas fakt rozwoju konferencji w międzynarodowym kierunku - mówi Marta Laskowska, koordynatorka projektu.
Program konferencji został urozmaicony w porównaniu do zeszłego roku. Wydarzenie składać się będzie z dwóch części - dziennej i wieczornej połączonej z afterparty. Organizatorzy zadbają też o dodatkowe przestrzenie networkingowe.
PROGRAM
Druga edycja Social Media Convent podzielona jest na dwie części DAY & NIGHT
08:30 - 09:30 - Rejestracja uczestników
09:30 - 12:00 - Social Media Trends I
Rozpoczęcie konferencji
powitanie, rozgrzewka
Yuri Drabent, Lubię to
What's hot - co się dzieje i na co warto zwracać uwagę, czyli całkowicie subiektywny przegląd wydarzeń, trendów i akcji w social świecie
Aleksandra Mokwa, Miasto Gdańsk
Twitter w służbie miasta
Michał Sadowski, Brand24
Przyszłość monitoringu social media
Dariusz Szpak, OX Media
Słuchaj, mów, przekonuj - Facebook i co dalej?
Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów
Nieważne kto zaczął, ważne - jak to się skończy? Mechanizmy kryzysów we współczesnych mediach.
12:00 - 12:45 - Lunch
12:45 - 16:00 - Social Media Trends II
Michał Górecki, koszulkowo.com
Oczy, rozum i serce - podstawowe narzędzia marketera
Stephen D. Mull - Ambasador Stanów Zjednoczonych
Rafał Janik, SoCommerce
Twitter 2013/2014 w Polsce
Ali Jafari, Twitter
#Marketing the Moment
Mateusz Belattaf, GetFokus.com
Skup się na tym co istotne - analityka social media
SMC NIGHT
18:00 - 21:00
Hubert Tworkowski, Jan Zając, Sotrender
Sprawa wielkiej wagi - rosnące znaczenie społecznościowej obsługi klienta
Monika Czaplicka, czaplicka.eu
Jak się nie dać trollom?
Social Media Super Star
Contest (by Monika Czaplicka)
Case Study Festival
Contest
Około godziny 21:00 Start Afterparty - Garage Party w Inkubatorze Starter
O Social Media ConventSocial Media Convent to ogólnopolska konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, podsumowania, prognozy czy też problemy oraz wyzwania branży marketingowej i social media. W czasie konferencji przedstawiane są też liczne case studies m. in. podczas konkursu Case Study Festival, w którym agencje rywalizują o tytuł najlepszych. Prelegenci występujący w głównej części Social Media Trends mają na wystąpienie maksymalnie 30 minut, dzięki czemu uczestnicy otrzymują maksimum wiedzy w krótkim czasie. Tak jak w poprzedniej edycji, uczestnicy będą mieli okazję sprawdzić się też w zmaganiach indywidualnych.
Druga edycja odbędzie się 21 lutego 2014 r., w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Rejestracja i sprzedaż biletów planowane są na grudzień tego roku. Szczegółowy program wydarzenia będzie dostępny na stronie www wydarzenia w najbliższym czasie. Konferencję poprowadzi ponownie Lasse Chor.
W tygodniu poprzedzającym Social Media Convent w gdańskim Inkubatorze STARTER odbędą się spotkania z ekspertami w tematyce media i social media, którzy opowiedzą o kampaniach marketingowych m.in. dużych i znanych marek.
Partnerami konferencji są: Miasto Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Brand24, Sotrender, Fokus, SoCommerce, Aula Polska, Social Poznań.