stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Social Media Convent to 2-dniowa konferencja na temat mediów społecznościowych. Poruszamy temat komunikacji firm i marek w social media, prezentujemy trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży.

mar 18-19

wtorek - środa

bilety 1200 - 2290 zł
Wydarzenie określane jest jako maraton praktycznych wystąpień dotyczących nieporuszanych dotąd tematów na innych wydarzeniach z tej branży. Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji pojawi się ponad 40 prelegentów i prawie 500 uczestników.

W programie nie zabraknie prelekcji dotyczących ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, badań dotyczące odbiorców, najnowszych trendów i prognoz dla branży (zgromadzonych w bloku GET INSPIRED), jak i informacji dotyczących wykorzystania narzędzi i dobrych praktyk wspierających, organizujących i systematyzujących działania w mediach społecznościowych oraz kanałów social media i budowania strategii skutecznej komunikacji w bloku GET PREPARED.

Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. co to jest Social Employer Branding i jak wdrożyć procesy Social Recruitment w firmie, jakie narzędzia marketingowe wybrać do efektywnego prowadzenia kampanii, jak współpracować z influencerami, jak planować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych oraz które działania realizowane w social mediach są niezgodne z prawem.

Oprócz prelekcji, uczestnicy wydarzenia będą obserwować debatę ekspertów i posłuchać o najlepszych kampaniach biorących udział w konkursie case study (Case Study Festival), wziąć udział w warsztatach, odwiedzić mini-targi z udziałem firm branży social media oraz przedstawicieli znanych firm (Social Media Expo), a także wziąć udział w wieczornym spotkaniu połączonym z koncertem, z którego dochód przeznaczony jest na cele charytatywne, aplikację HospiCare.

Wśród gości nie zabraknie specjalistów z Polski, jak i zagranicznych autorytetów, wśród których wielu po raz pierwszy gości w naszym kraju. Gdańsk odwiedzi m.in.: Dani Beck (BuzzFeed Germany i Einfach Tasty), Hermione'a Way (Tinder), Fredrik Sellgren (Sellbranch, wyłączny przedstawiciele Twittera oraz Yahoo, w tym Tumblra dla krajów nordyckich), Ian Anderson Gray (Seriously Social), Michał Sadowski (Brand24), Rahim Blak (Click Community), Hubert Tworkowski (SoTrender), Łukasz Żelezny (zelezny.uk) czy Robert Biedroń.

Wydarzenie, dedykowane dużym markom i specjalistom z branży, firmom rozpoczynającym działania w mediach społecznościowych, jak i agencjom oferującym konkretne rozwiązania dla branży, rokrocznie przyciąga około pół tysiąca osób. Dołącz do nich! Informacje i bilety na wydarzenie dostępne są pod adresem: wwww.socialmediaconvent.pl.

Dołącz do wydarzenia, by być na bieżąco!

PROGRAM

Dzień 1


8:00 Rejestracja

09:00 Oficjalne otwarcie #SMConvent!

09:10 Monika Czaplicka - Największy kryzys w social media ostatnich 5 lat w Polsce

09:30 Grzesiek Borowiecki - SOCIAL MEDIA FIRST

09:50 Ian Anderson Gray - Tools to Boost your Social Media Marketing Success

10:10 Wojciech Wawrzak - Prawo dla marketera w pigułce

10:30 Julia Izmałkowa - We are all liars. That's the truth.

11:10 Coffee break

11:30 Monika Paplińska - Wirtualna rzeczywistość - przekraczanie granic rozrywki.

11:50 M. Sadowski, H. Tworkowski, E. Zasada, A. Mokwa, K. Janik, Poszukiwacz - PANEL: Dobre relacje mnożą rekomendacje.

12:20 Dani Beck - Relatable AF - how to reach and understand your audience

12:40 Rahim Blak - Social Employer Branding

13:00 Piotr Szeleszczuk - Ściągawka z influencer marketingu

13:20 Lunch break

14:20 Mariusz Pełechaty - Czy chatboty to sztuczna inteligencja?

14:40 Łukasz Majewski - Jak rozbić Black Mirror!?

15:05 Robert Biedroń - Social media magnesem miast. Dlaczego warto promować się w sieci?

15:25 Agnieszka Sadowska - Social media for social good, czyli jak budować zaangażowanie.

15:45 Kamila Olasek - DNA formatów wideo na Facebooku - sposób na skuteczny speed dating z użytkownikiem

16:05 Maciej Budzich - Niestandardowe media społecznościowe

16:25 CASE STUDY FESTIVAL

16:30 Warsztat: Prawo dla Marketera z Wojtkiem Wawrzakiem

20:00 BETWEENparty w Starym Maneżu!


Dzień 2

08:30 Rejestracja

09:30 Marek Magoń - #Babel | Relatywizm językowy w mediach społecznościowych

09:50 Łukasz Żelezny - Aplikacje i Narzedzia w służbie Social Media. Jak zwiększyć efektywność swojej pracy?

10:10 Karol Jurga - Kiedy Facebook jest najlepszym narzędziem reklamowym i jak się tym narzędziem nie skaleczyć.

10:50 Fredrik Sellgren

10:30 Jan Ożarowski - Snapdzieła, Snapstories i Snapstorytelling

11:10 Coffee break

11:30 Karolina Liberka, Daniel Biegaj - Podoba mi się, wydaje mi się, branżowe MISIE!

12:10 Hermione Way - Social Media or Die. Your next generation of customers are social.

12:30 Łukasz Głombicki i Karol Paciorek - 10 dowodów na to, że influencer marketing sprzedaje

12:50 Maciek Sawicki - Social Video - jak produkować żeby nie zwariować.

13:10 Lunch break

14:10 Klaudia Pac, Ola Zwierzyńska, Michał Toczyński - Kreatywne i skuteczne formy współpracy z influencerami w mediach społecznościowych.

14:30 Kuba Jankowski i Wojtek Wieman

14:50 Rafał Myśliński (Fafa) i Kamil Natil (Myku) - Garść inspiracji o skutecznej promocji w Social Media.

15:10 Jakub Prószyński, Wacek Wykrytowicz - 3 filary komunikacji w social media

15:30 Adam Zbiejczuk - 2017 - rokiem retail'u na Facebooku

15:50 Jakub Butkowski - Nie mów do mnie teraz! Czyli za co Polacy kochają handmade?

16:10 Anna Golonka, Jakub El Mahdi

16:30 SOCIAL MEDIA WORKSHOP z Łukaszem Żeleznym


Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    450 - 590 zł
450 zł +VAT
Dwudniowy bilet na wszystkie prelekcje w przedsprzedaży! W cenie: możliwość odwiedzenia Social Media Expo i afterparty. Limitowana pula biletów do nabycia
tylko do 28 lutego.