Spoko imprezy (1) Bylismy ostatnio na śledziku w sobote, było super, duzo ludzi i sporo... Arek brak paragonów oraz różne ceny tych samych produktów (1) Zamawiając piwo i wino prawie za każdym razem była inna cena (np za to samo... Z Sylwester 2011 beznadzieja (3) Nie polecam nikomu kto lubi fajne imprezy. Lokal zarządzany fatalnie ,... zwrot kasy złodzieje
obsługa (6) Z przykrością stwierdzam, że jestem pod niemiłym wrażeniem barmanki, która... gość andersen (1) nie jestem studentem ani pedalkiem a to co czytam na tym forum jest dla mnie... chylonia 100% arka Najgorszy klub w trójmieście (1) Zgadzam się zdecydowanie najgorszy klub w Trójmieście, beznadziejna obsługa,... Ivvvv Sylwester 2010 (1) Mi też muzyka na początku się nie podobała , ale podszedłem do DJ i... Arczi sylwester 2011 (1) Totalna klapa pod każdym względem czekam na zwrot kasy... klient Interesanci (1) Miałem nieprzyjemność odwiedzić ten klub na imprezie połowinkowej. Klub... Tomi Madzia - opinia (1) Nie podoba mi się muzyn na wejściu którego nie zrozumiałam co do mnie mówi... Madzia Impreza połowinkowa (2) Byłam w tym lubie w czwartek na połowinkach. Alkohol drogi, obsługa miła.... Paulina Nic dodać nic ująć (2) Klub jakich mało, trafiłem tam przypadkiem jako ktoś obcy, a teraz ...... duchtesciowej Gregor - opinia (1) Owszem najwięcej ludzi jest w Piątki i Soboty, natomiast to że w pozostałe... Gregor drogo / fajna muzyka - 0 imprezowiczów kiepski maketing (1) Byłyśmy ze znajomymi kilka razy w Andersenie i na dobra sprawę tylko jedna... ali z bali Ogólnie ok, ale... (1) Na minus należy zapisać bufoniastą ochronę oraz słabego DJ-a, któremu zaczęła... Marek Super miejsce:)! (1) Świetna obsługa, dobra muzyczka:)ceny przystępne....imprezki karnawałowe były... Hanka84 mifikso - opinia (1) Klub położony w bardzo fajnym miejscu, wspaniały wystrój, smaczne trunki i... mifikso Rewelacja ! (1) Spędziłam tam imprezę walentynkowo-śledzikową i było niesamowicie! Klub... Kasiulka Selekcja (1) Przykro, bo naprawd