PORAŻKA (1) Ciągle mam problemy z łączem przy tym internecie. Sieć pada bardzo często.... Liss Niekompetencja to mało! (1) Niekompetencja to się zgadza,ale do tego trzeba dodać ,że umowę podpisuje się... Zbyszek Jestem pod wielkim wrażeniem niekompetencji, arogancji i buractwa. (1) Nie polecam nikomu, fakt, że Pan z obsługi klienta bardzo uprzejmy i... Myszka
Żenada (2) Zgadzam się z wami, totalna Patologia. Firma niby ma dużo klientów bo skupuje... Jola Suchanino Gorzej niż tragedia, najgorsza sieć w 3mieście (...) (2) Z siecią podpisałem umowę po tym jak dałem się wkopać w nędzą oferte innej... magiol JARSAT - raczej nie (1) Łącze internatowe awaryjne (najczęściej awarie w weekendy, kiedy nie ma... Krzysztof S. od trzech dni nie mam tv (1) zgłoszenia codziennie poszły, mejlem, telefonicznie( co w przypadku Jarsatu... md Żenada :) (1) Tragiczna jakość internetu 49 zł za prędkość 2mb/s a np. Inna firma oferuje... Leon_ek Jarsat prosze wykupcie ta beznadziejna siec TTK z Gdanska Zaspy (1) Uwazam takze ze jestescie dobra kablowka i chcialbym abyscie wykupili siec... ROBERT TV-NET - Jelitkowski Dwór (1) Po przejęciu Black Plate przez Jarsat była masakra, ciągle coś padało ale... Jelitkowski Dwór Polecam (1) Jest ok. Tomasz Polecam (1) JEst ok, nie mam podstaw do narzekan. Awarie zdarzaja sie w kazdej firmie... Tomek polecam zdecydowanie (1) wszystkim co chcą mniej płacić, ja nie narzekam, od czasu do czasu jakaś... Anrec Żal (1) Generalnie, żal. Obsługa gorsza niż za komuny. Zerwałem się dziś z pracy na... Damian tragedia (1) Od 3 tygodni próbuję uzyskać informacje o możliwości podpisania umowy na TV.... Andrzej Nie jest zle (1) Nie jest zle, na tle innych jest OK. Cena najlepsza i tyle Michal Super! (1) Mam internet radiowy od nich. Prędkości jak i ping powalają. Pin w granicach... Dingo Są beznadziejni! (1) Mam na Jasieniu od nich tv i radio. Jakość odbioru tv jest kiepska a ich... Marcin jest OK (1) Korzystam z usług tej firmy od paru mieisęcy i ogólnie jestem zadowolona.... Ania jest OK (1) Mam internet od kilku miesięcy i uważam, że jest OK. W centrum obsługi... Ania