NAJLEPSZA SZKOŁA! (1) Bardzo dziękuję Panu Jackowi, który był moim instruktorem za cierpliwość,... Anka ;) Dziękuję Panu Jackowi (1) za spokój i fachowość w nauczaniu. Nauczył mniej jeździć choć było bardzo... Kasia Klaudia - opinia (1) Bardzo polecam kurs wszystkim przyszłym motocyklistom, świetne przygotowanie,... Klaudia
Szczerze polecam Pana Krzysztofa! (1) Dzięki Jego zaangażowaniu i pomocy zdałam za pierwszym razem. Bardzo miły i... kaszka 2 zdane egzaminy ! dobre szkolenie i cenne wskazowki jak i uwagi (1) Szczerze polecam szkole jazdy osk mix jestem po szkoleniu u p.Jacka I... Magdalena Alavia - opinia (1) MIX oceniam bardzo dobrze. Należę do osób marudnych, ale jeśli chodzi o ten... Alavia po 4h zdałem egzamin praktyczny po półrocznej przerwie prowadzenia auta (1) Miałem przyjemność obywać jazdy z p. Jackiem, cierpliwy i spokojny - wszystko... mateusz bakalarczyk Dziekuje (2) Szkola "Mix" jest super naprawde polecam !!!!! Bardzo mili i sympatyczni... Sz.R Dla zdających kat. A (1) Wypowiem się tylko na temat prowadzenia przez ośrodek kursu na nowych... Kris OSK MIX (1) Wybrałam tę szkołę jazdy ponieważ odpowiadała mi z lokalizacją prowadzonych... A. Egzamin zdany za pierwszym razem (1) Wykupiłam w tej szkole dodatkowe jazdy, które okazały się bardzo pomocne.... Dorota EDI - opinia (1) SERDECZNIE DZIĘKUJE PANU KRZYSZTOFOWI ZA NAUKĘ, GORACO POLECAM TEGO... EDI Zdecydowanie polecam - kategoria B (1) Po kilku nieudanych podejściach zdecydowałam się na zmianę szkoły jazdy - i... MagdaH Jeżeli kat. A to do OSK MIX (1) Do tego Ośrodka przekonał mnie znajomy, który szkolił się rok wcześniej i... Michał M. Zdecydowanie polecam (2) Dziś zdałam na kat. B, we wrześniu 2012 na kat. A - oba egzaminy za pierwszym... Ola Polecam (1) Polecam OSK MIX! Jazdy miałam z Panią Alicją, której bardzo dziękuję za naukę... Karolina Witam (1) Serdecznie polecam, wykłady są przystępne i pozbawione zbytecznej wiedzy,... Pimpuś ;) Geniuszek - opinia (1) Gorąco polecam OSK MIX wszystkim, k