stat
Wydarzenie już się odbyło

Już niedługo spotkamy się (online) na 6. edycji Konferencji Marketing w Kulturze! Nie możemy się doczekać 11 i 12 maja. Ponownie będziemy nadawać z terenów Stoczni Gdańskiej, tym razem ze Budynku Dyrekcji Stoczni Stocznia Cesarska. Zarejestruj się już dzisiaj!

mar 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
Osoby, które zgłoszą się do 21 kwietnia (lub pierwszych 400 zapisanych) otrzyma wyjątkowe konferencyjne przesyłki.

11 Maja 2021, Wtorek

9.30 - 9.45 - Otwarcie konferencji
9.45 - 10.30 - Przegląd kulturalnych case studies w social mediach | Wojtek Kardyś, Netomania
10.30 - 11.00 - Gra wideo jako nośnik kultury | Karolina Kałużynska, Gameset
11.00 - 11.15 - przerwa
11.15 - 12.15 - Dyskusja na temat wyzwań w średnich i mniejszych instytucjach kultury. Moderuje: Anna Rudnicka (Świdnicki Ośrodek Kultury, kulturanaczasie.pl). Goście: Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury).
12.15 - 13.00 - Jak zaprojektować wartościową komunikację online? | Wouter van der Horst, We share culture
13.00 - 13.30 - Audience Experience. Wszystko jest interfejsem | Kordian Klecha, Intui
13.30 - 14.00 - przerwa
14.00 - 14.30 - CSR dla kultury | (tba)
14.30 - 15.00 - Niespodzianka - więcej informacji wkrótce
16.00 - 19.00 - webinary online. Tematy do wyboru i zapisy na stronie

12 Maja 2021, Środa

9.30 - 10.15 - Kultura w Mieście Przyszłości. Foresight na działania instytucji kultury. | Natalia Hatalska, infuture.institute
10.15 - 10.45 - Jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu i w jakich sytuacjach jest konieczny? | Franciszek Georgiew, Tigers
10.45 - 11.30 - Podcasty. Produkcja i promocja | Ewa Salamon (Pismo. Magazyn opinii), Bartek Czarkowski (Newonce), moderacja: Maciej Bąk (Radio Zet, podcast "Stacja Emigracja")
11.30 - 11.45 - przerwa
11.45 - 12.45 - Dyskusja Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja. Moderuje: Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu). Rozmawiają: Magdalena Komornicka (Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia)
12.45 - 13.15 - Praca zdalna a wypalenie zawodowe | tba
13.15 - 13.45 - Małe może więcej. YouTube dla małych i średnich ośrodków kultury | Marcin Andrzejewski, Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
13.45 - 14.00 - przerwa
14.00 - 14.30 - Zarządzanie projektami online w instytucji | Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski, Warsztaty Kultury
14.30 - 15.00 - Czy i jak pracować z influencerami? | (tba)
16.00 - 19.00 - webinary online


Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy Marketing w kulturze, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    123-200 zł
Cena biletów:
200 zł brutto bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
123 zł brutto bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.