stat
Wydarzenie już się odbyło

Marketing w Kulturze

Już niedługo spotkamy się (online) na 6. edycji Konferencji Marketing w Kulturze! Nie możemy się doczekać 11 i 12 maja. Ponownie będziemy nadawać z terenów Stoczni Gdańskiej, tym razem ze Budynku Dyrekcji Stoczni Stocznia Cesarska. Zarejestruj się już dzisiaj!

Osoby, które zgłoszą się do 21 kwietnia (lub pierwszych 400 zapisanych) otrzyma wyjątkowe konferencyjne przesyłki.

11 Maja 2021, Wtorek

9.30 - 9.45 - Otwarcie konferencji
9.45 - 10.30 - Przegląd kulturalnych case studies w social mediach | Wojtek Kardyś, Netomania
10.30 - 11.00 - Gra wideo jako nośnik kultury | Karolina Kałużynska, Gameset
11.00 - 11.15 - przerwa
11.15 - 12.15 - Dyskusja na temat wyzwań w średnich i mniejszych instytucjach kultury. Moderuje: Anna Rudnicka (Świdnicki Ośrodek Kultury, kulturanaczasie.pl). Goście: Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury).
12.15 - 13.00 - Jak zaprojektować wartościową komunikację online? | Wouter van der Horst, We share culture
13.00 - 13.30 - Audience Experience. Wszystko jest interfejsem | Kordian Klecha, Intui
13.30 - 14.00 - przerwa
14.00 - 14.30 - CSR dla kultury | (tba)
14.30 - 15.00 - Niespodzianka - więcej informacji wkrótce
16.00 - 19.00 - webinary online. Tematy do wyboru i zapisy na stronie

12 Maja 2021, Środa

9.30 - 10.15 - Kultura w Mieście Przyszłości. Foresight na działania instytucji kultury. | Natalia Hatalska, infuture.institute
10.15 - 10.45 - Jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu i w jakich sytuacjach jest konieczny? | Franciszek Georgiew, Tigers
10.45 - 11.30 - Podcasty. Produkcja i promocja | Ewa Salamon (Pismo. Magazyn opinii), Bartek Czarkowski (Newonce), moderacja: Maciej Bąk (Radio Zet, podcast "Stacja Emigracja")
11.30 - 11.45 - przerwa
11.45 - 12.45 - Dyskusja Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja. Moderuje: Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu). Rozmawiają: Magdalena Komornicka (Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia)
12.45 - 13.15 - Praca zdalna a wypalenie zawodowe | tba
13.15 - 13.45 - Małe może więcej. YouTube dla małych i średnich ośrodków kultury | Marcin Andrzejewski, Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
13.45 - 14.00 - przerwa
14.00 - 14.30 - Zarządzanie projektami online w instytucji | Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski, Warsztaty Kultury
14.30 - 15.00 - Czy i jak pracować z influencerami? | (tba)
16.00 - 19.00 - webinary online


Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy Marketing w kulturze, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    123-200 zł
Cena biletów:
200 zł brutto bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
123 zł brutto bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.