Jesteś osobą zaangażowaną w działania związane z komunikacją, promocją, marketingiem i nowymi technologiami w instytucjach kultury? Czekamy na Ciebie podczas Marketing w Kulturze x Forum Kultury Cyfrowej 2023. Spotkamy się jesienią, aby wspólnie chłonąć wiedzę o trendach i cyfrowych innowacjach!
25 października, podczas Konferencji Marketing w Kulturze tematem przewodnim będą język komunikacji instytucji kultury, tworzenie trwałych relacji z otoczeniem i dostępność w świecie cyfrowym. Nie zabraknie również przeglądu najnowszych trendów marketingowych oraz praktycznej sesji, w trakcie której będziemy budować angażujący profil na Instagramie.
26 października, w trakcie Forum Kultury Cyfrowej odkryjemy tajniki kuratorowania kolekcji cyfrowych, badania sztuki i sztucznej inteligencji. Ponadto, będziemy zgłębiać zagadnienia publikacji i wystaw online, najnowszych trendów w prezentowaniu kolekcji oraz poszukiwania odbiorcy sztuki cyfrowej. Dowiemy się także jak archiwizuje się internet. Nie przegap okazji, aby poszerzyć swoje horyzonty w kulturze cyfrowej!
27 października zaplanowaliśmy sześć równoległych sesji warsztatowych: Digitalizacja usług w instytucjach kultury.
Prowadzenie: Rytm.Digital
SPARK AI - re-use domeny publicznej. Obsługa aplikacji Spark.
Prowadzenie: Agnieszka Kotowska
Strategia partycypacyjności i ko-kreacji w planowaniu kolekcji cyfrowej.
Prowadzenie: Zuzanna Ciesielska, Natalia Cetera (Centrum Cyfrowe)
Rolki na Instagram i Tik Toka - pomysł, projekt - wykonanie.
Prowadzenie: Studio Manilov
Jak wspierać stabilność zasobów online instytucji kultury? Praktyczny przegląd metod i narzędzi.
Prowadzenie: Prowadzenie: Marcin Wilkowski (Centrum Kompetencji Cyfrowych UW, web96.pl)
Wprowadzenie do dostępności cyfrowej: Jak zapewnić, aby nasza kultura była dostępna dla wszystkich? Zaprojektuj ją od początku.
Prowadzenie: Prowadzenie: Piotr Źrołka (piotrzrolka.pl).
Zapisy od 7.06:
https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturzeforumkulturycyfrowej2023/?fbclid=IwAR1NYme1J1ocrpHCRH2uO_dtYKhavfPoFc-dyGtTLlufU-iFtVzbvxTsgWAKontakt: marketingwkulturze@ikm.gda.pl