SKANDAL!!! (1)
przez pierwszych 5 lat internet nigdy nie osiągał pełnej prędkości. Gdy po...
ostatnia odp. 14 lat temu
marcin
Koszmar !!! ignorancja klienta i bałagan (5)
Chętnie dałbym tej 'firmie' 'minus10' we wszystkich kategoriach.
Obsługa...
ostatnia odp. 14 lat temu
Tomek
Sposoby obsługi petenta w Multimedii w Kaliszu - może w Gdyni (1)
Po raz kolejny - juz 6 od ropku awaria. Jak nie kablówka to teraz telefon....
ostatnia odp. 14 lat temu
Jerzy Chwał
TRAGEDIA (1)
NIE POLECAM TEJ FIRMY , CZĘSTE AWARIE, NIE MOGĘ DOPROSIĆ SIE O NAPRAWĘ,...
ostatnia odp. 14 lat temu
AHNIESZKA D
NieLubieIch.pl - wyciek danych z serwerów Multimedii! (1)
Dane osobowe wszystkich klientów były dostępne dla osób postronnych!...
ostatnia odp. 14 lat temu
NieLubieIch.pl
NIe polecam - unikajcie Multimedia jak ognia (1)
Nie polecam nikomu! Zgadzam sie z Marzena - tez dostawalam faktury po...
ostatnia odp. 14 lat temu
ala
Nie polecam - nieuczciwosc straszna!!! (1)
Ale widzac po opiniach widze dlaczego - nie potrafia uczciwie dostarczyc...
ostatnia odp. 14 lat temu
ala
Niekompetencja nie ma granic (3)
Korzystam z usług pakietowych od ponad roku. Wciaz monituje, iż rachunki sa...
ostatnia odp. 15 lat temu
irena
dotyczy odwieszenia usugi tv (2)
Robią sobie kpiny zklienta.Usługa powinna zostać odwieszona 1.12.09.Po...
ostatnia odp. 15 lat temu
adam
Nie polecam tej firmy. (2)
Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jak przyjdzie do Was przedstawiciel...
ostatnia odp. 15 lat temu
Jacuś
Tylko UPC (1)
Od roku jestem w UPC mam telefon 90zł całą dobę Telewizje ponad 100 programów...
ostatnia odp. 15 lat temu
Jarek0225
multimedia (1)
proponuję ofertę promocyjną, która kosztuje 180 zł miesięcznie - po prostu...
ostatnia odp. 15 lat temu
kasia
Żenada (1)
Nikomu nie polecam tej firmy, jakość nadawanego sygnału poniżej jakichkolwiek...
ostatnia odp. 15 lat temu
Grzegorz
zawyżanie cen w ramach tego samego miasta w różnych dzielnicach (1)
W ramach tego samego miasta, a mowa tu o Gdyni, firma Multimedia potrafi...
ostatnia odp. 15 lat temu
Marcin
cwana umowa (1)
Uwaga, ludzie po skonczeniu umowy dostajesz rachunek bez ostrzeżenia na ceny...
ostatnia odp. 15 lat temu
adam
VOD (1)
wypożyczanie filmów w domu... generalnie pomysł fajny, ale realizacja do...
ostatnia odp. 15 lat temu
doris
wielkie braki i niedosyt samokontroli. (1)
każdy klient ma swój numer statystyczny w multimediach,tak jak w banku,ale...
ostatnia odp. 15 lat temu
884455
awarie, których nie ma komu naprawić (1)
Czekam już 1.5 tygodnia na na naprawę awarii telefonu. Dopóki dostawcą usługi...
ostatnia odp. 15 lat temu
Jerzy Chwał
fatalna usługa-ciągłe awarie-żenada!!!! (1)
to prawda co piszą o multimedia,że są firmą fatalna pod względem jakościu...
ostatnia odp. 15 lat temu
ottka
Apel do zarządu firmy (1)
Proszę bardzo wyszkolić swoich pracowników aby byli nastawieni na klienta i z...
ostatnia odp. 15 lat temu
tofina