Restauracja Chińska Shanghai

Restauracje

Gdynia, gen. Józefa Bema 19/1

Jakub - ocena (1) Polecam wieprzowinę po syczuański Jakub Alicja - ocena (1) Bardzo smacznie i niedrogo, do tego mila obsługa i fajny klimat, przychodzę... Alicja 1463207 - opinia (1) niepowtarzalna - takiej nie ma nigdzie a wiem co piszę. gorąco polecam. 1463207
Najlepsze chińskie smaki w Polsce! (1) Jako, że jestem amatorem azjatyckich smaków byłem w wielu miejscach, ale to... Kuba Najlepsza restauracja (1) Bywałem w różnych miejscach na świecie i jadałem różne rzeczy ale uważam, że... Piter Kocham! (1) Jedzenie pyszne, zawsze na wysokim poziomie. Ceny bardzo przystępne. Małe... A.K Szału nie ma (2) Tak, to jest kuchnia chińska. Raczej garkuchnia. Makaron (spaghetti!pszenny)... Kocio extra! (1) Jem tam czesto, na prawde mega! POLECAM Natalia Bardzo smacznie polecam (1) Pyszne jedzenie dobrze doprawione, cenowo przystępnie. Bardzo często tam... Anna Restauracja Chińska Gdynia ul. Bema 19]1 (1) Czasem tam chodzę i zawsze jem smaczne potrawy. Zawsze mi... Teresa Rapacz Niestety (1) Mam wrażenie, że zmienił się w tej restauracji kucharz, bo kiedyś potrawy... laurta Najlepsza Chińska kuchnia w Polsce! (1) Chodzimy tam co tydzień:) Jedzenie pyszne! Ci co piszą ,że jest nie dobre... Kuba Lepiej zjeść gdzie indziej (3) Wizyty w różnych restauracjach przyzwyczaiły mnie do tego ,że obsługa... Morwa Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!! (5) Nie polecam tej restauracji a wrecz nazwala bym to ,,barem szybkiej... JOANNA jedzenie bardzo dobre (1) polecam ta knajpke . dziala ona juz od wielu lat. Jedzenie bardzo dobre ,... xyz Bardzo smacznie! (1) kolacja składała się z zupy i drugiego dania na deser już nie było miejsca,... Ola z Gdyni Polecam! (1) Byliśmy obsłużeni bez zarzutu, właściciel pochodzący z Szanghaju doradził... Zbigniew Jesteśmy zadowoleni (1) Jeździliśmy do Gdańska nie wiedząc że pod nosem mamy tak dobrą restaurację... SiM zaglądam regularnia bo jedzonko jest pierwsza klasa (1) Ci co piszą inaczej mają co