"Zapewniamy ciągły brak internetu" - tak powinna wyglądac ich reklama (1)
W ostatnim czasie to już średnio raz na tydzień nie mam internetu z ich winy....
ostatnia odp. 14 lat temu
mareck
amatorszczyzna (5)
Jestem w tej sieci od niepamiętnych czasów, najpierw była własnością firmy...
ostatnia odp. 14 lat temu
Marcin
koszmar !!! (12)
Niestety mój poprzedni dostawca internetu homenet został wchłonięty przez tę...
ostatnia odp. 14 lat temu
gal anonim
żenujący poziom obsługi i informacji (3)
Dopóki istniał Homenet jako odrębny podmiot, można było zadzwonić do...
ostatnia odp. 15 lat temu
Tooms
obsługa klienta (3)
Mam internet od 5 lat, dopóki był to Homenet'u było wszystko ok.
Obecnie...
ostatnia odp. 15 lat temu
Arturo
Ehhh co tu więcej pisać, NIE POLECAM !! (1)
Tak jak pozostali klienci tej firmy jestem na maksa załamany;/ Do tej pory...
ostatnia odp. 15 lat temu
FreeF.
super as - opinia (5)
wystawiają faktury na inne kwoty niż zapisane w umowie, mówią, że wszystko...
ostatnia odp. 15 lat temu
super as
Masakra (1)
awartyjność 4 razy w tygodniu,kontakt masakra, infolinia gdzies w krakowie, 5...
ostatnia odp. 15 lat temu
Lukasz
OBSŁUGA I JAKOĆŚ (1)
TELEWIZJA OD BIEDY CHODZI, ALE INTERNET JEST TAK NIESTABILNY ŻE WŁOSY RWAĆ....
ostatnia odp. 15 lat temu
MIREK
faktury niezgodne z umową (1)
Od maja br korzystam z tak zwanej oferty promocyjnej. Od tego czasu zaczął...
ostatnia odp. 15 lat temu
niezadowolony użytkownik
Beznadzieja (1)
Brak internetu od ponad tygodnia kończy się rezygnacją z tej marnej usługi....
ostatnia odp. 15 lat temu
Woron
MASAKRA!!! (1)
Takiego olewania i karminia frazesami nie doświadczyłem już dawno. Za komuny...
ostatnia odp. 15 lat temu
Piotr
nie wiem w czym problem (2)
korzystam z usług NETu, mam barzo dobre skojarzenia. Nie wiem czy aby...
ostatnia odp. 15 lat temu
Janusz
KOSZMAR!!! (1)
Tej firmy nie polecam nawet najgorszemu wrogowi. Czas usunięcia awarii...
ostatnia odp. 15 lat temu
Ola
UOKIK (1)
Właśnie wysyłam zawiadomienie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, bo...
ostatnia odp. 15 lat temu
klientka
Żenada (1)
Dopisuje się do opini pozostałych osób. Dopóki był home-net wszystko było...
ostatnia odp. 15 lat temu
Themol
WSTYD (1)
Awaryjność internetu, brak dostępu do stron. Walczę od 3 (SIC!) dni o...
ostatnia odp. 15 lat temu
ulek
ŻENADA (1)
Jesli już masz szczęście dodzwonić sie do biura obsługi pan/pani obieca ci...
ostatnia odp. 15 lat temu
kokosz
Popieram (1)
To jedno wielkie dziadostwo, niech sie lepiej wynosza z Gdanska.
ostatnia odp. 15 lat temu
big_unhappy_client
Totalna porazka, jestem zalamany po przejeciu przez Stream (2)
W ogole stream napisze z malej litery bo tych b.l.a.z.n.o.w nie mozna...
ostatnia odp. 15 lat temu
Pu